פיסול אף בלייזר

תוכן עניינים

אנשים שלא אוהבים את מבנה האף שלהם בטוחים שזה מה שכולם רואים כשהם מסתכלים עליהם. הם בטוחים שזוהי התכונה היחידה והמאפיין הבלעדי שלהם.

ברור שתחושה כזו מועכת את כל הביטחון העצמי והאדם מרגיש כל הזמן לא נוח עם עצמו, במיוחד כאשר הוא נמצא בין אנשים. אין תחושה גרועה מזו.

אז אם עד כה ידענו כי שינוי באף מחייב ניתוח אף, הרי שהיום זה כבר לא כך. אפשר היום לשנות את הצורה ואת המבנה של האף בעזרת שיטת פיסול אף בלייזר.

פיסול אף בלייזר

מה זה פיסול אף בלייזר?

פיסול אף בלייזר זהו הליך שאינו מחייב ניתוח. הפרוצדורה הינה פשוטה למדי כאשר בעזרת לייזר ניתן להגיע לטיפול מוצלח בבעיות האסתטיות או הרפואיות שישנן באף.

הלייזר פועלת בטכניקה מיוחדת שלא פוגעת כמעט בכלי דם, כך שלמנתח ישנה שליטה מלאה על העיצוב של האף וכך גם על העלמת הפגעים שהוא חפץ לכסות עליהם.

השימוש בלייזר מאפשר ליטוש מדויק ויסודי יותר של האף עד שמתקבלת התוצאה הרצויה. ברור שהכול חייב להיעשות בצורה זהירה במיוחד וזאת שלא לגרום לנזקים לעור המכסה את האף.

איך מתבצע פיסול אף בלייזר?

הפיסול של האף נעשה בכמה פגישות כאשר בין אחת לשנייה יש צורך בהפסקה של מספר שבועות, הכול בהתאם לצרכים של המטופל.

הטיפול הינו טיפול מרפאתי בלבד אשר נעשה בהשגחה ותחת הרדמה מקומית באמצעות משחה.

בעזרת ציוד הלייזר ניתן להפחית את הגודל של רקמות האף כאשר הדבר נעשה בשיא הדיוק. כלי הדם הקטנים נאטמים תוך כדי טיפול בפעולה זמנית מה שלמעשה מאפשר ריפוי מהיר לאחר הטיפול כאשר הרקמה הסמוכה למקום לא תיפגע.

ראו גם: פיסול אף המלצות.

פיסול אף בלייזר

האם פיסול אף בלייזר מתאים לכל סוג אף?

הטיפול אינו פולשני והוא מעניק מענה יעיל במיוחד לכל סוגי הבעיות הקיימות באף. מדובר בטיפול מעולה למי שרוצה לשנות במעט את מראה האף כדי להעניק לעצמו מראה יותר נוח ונעים לטעמו.

אז הטיפול לא יוכל לתקן פגמים חמורים מאוד באף אך זה בהחלט משפר במידה רבה את המראה והעיצוב של האף.

חשוב לציין כי כל טיפול אסתטי באף לא יכול להיערך לפני שהסתיימו שלבי הגידול והעיצוב של האף. משמעות הדבר היא שהפתרון הזה של פיסול האף הינה אפשרית רק לאחר גיל 15 לכל הפחות.

איזה תוצאות אפשר להשיג בפיסול אף בלייזר?

בעיות אסתטיות רבות יכולות לבוא על פתרונן בעזרת הלייזר שיפסל את האף. הרבה בעיות אסתטיות יבואו על פתרונן גם ללא ההליך הכירורגי המסורתי.

כך תוכלו להשיג תוצאות יעילות במיוחד במקרים הבאים:

יתרונות פיסול אף בלייזר

יש שורה של יתרונות בשיטה הזו של פיסול האף באמצעות לייזר:

  • ביצוע מדויק יותר תוך שליטה מלאה על כל התהליכים.
  • החלמה מהירה יותר.
  • אין צלקות ואין תפרים.

לעומת זאת בניתוח ישנה אפשרות להגיע להישגים יותר משמעותיים ולשינויים בולטים יותר אך כל זה לצד סיכונים נלווים שלא כולם מוכנים להיכנס אליהם.

האם פיסול אף בלייזר יכול לתקן מחיצת אף לא ישרה?

במרכז האף בין הנחיריים ממוקמת מחיצת האף. היא מורכבת מעצמות דקות ומסחוס. כאשר היא במצב אידיאלי, היא עומדת בצורה ישרה ואנכית ומחלקת את האף בצורה סימטרית.

מחיצת אף עקומה – אם המחיצה סוטה במעט לצד אחד הרי שאחת ממערות האף תהיה חסומה באופן חלקי או מלא. ברור שדבר כזה פוגע באיכות הנשימה.

לרוב מדובר בסטיית אף מולדת אך היא גם עשויה להיגרם בעקבות חבלה או טראומה כלשהי.

עד לפני זמן לא רב, תיקון של מחיצת האף הייתה חייבת להיערך בחדר הניתוח.

בשנים האחרונות אנחנו יודעים כי ניתן לשנות את המחיצה גם באמצעות טיפול של פיסול בלייזר. זה נכון רק במצבים של סטייה קלה של המחיצה. במקרים חמורים יותר לא יהיה מנוס מהליך כירורגי.

הכנות לטיפול פיסול אף בלייזר

ההכנות לקראת טיפול כזה של פיסול אף בלייזר כוללות בעיקר פגישה עם הרופא ותיאום ציפיות לקראת ביצוע ההליך. חשוב לדעת שטיפול כזה לא יכול להתבצע בזמן של צינון או נזלת אך מעבר לכך אין יותר מידי הכנות לקראת טיפול כזה.

כמה זמן מחזיקות התוצאות של פיסול אף בלייזר?

התוצאות של פיסול אף ללא ניתוח בלייזר הינן מעולות אך בניגוד לניתוח לא מדובר בטיפול שהוא לנצח. הצורה שתתקבל הינה זמנית ועל מנת שהתוצאה תישמר יש לחזור על הפעולה.

פיסול אף בלייזר

רופא מומלץ לפיסול אף בלייזר

בכל מה שקשור לטיפולים אסתטיים ישנה חשיבות רבה למקצועיות ולדרך שבהם יתבצעו ההליכים. האף הוא איבר בולט מידי בשביל לעשות בו טעויות ואם התוצאות תהיינה לא כפי שהמטופל ציפה שיהיו, הרי שלא תמיד זה יהיה בר תיקון.

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו ביום בהיר עם אף שונה לגמרי מכפי שהיה לו וגם רחוק ממה שהוא רצה להשיג בעזרת הטיפול.

כדי שדבר כזה לא יקרה חשוב לברר היטב לפני שפונים אל רופא זה או אחר. הפנייה חייבת להיות אל רופא מומחה בתחום הספציפי שצבר ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הספציפי הזה של ניתוחי אף.

הוא יוכל לתת את המענה המדויק בהתאם לצרכים, יידע לכוון את המטופל במהלך כל הדרך וכמובן שהתוצאות של טיפול מקצועי שכזה יהיו מושלמות ממש.

אז לפני שאתם בכלל נוגעים באף, לפני שאתם מחליטים לשנות משהו במראה של האף, אל תדלגו על שום מידע שתקבלו על הרופאים השונים והמרפאות השונות. לכו רק על הטוב ביותר.

אנחנו בפורטל Mynose נקשר אתכם לרופאים המובילים בתחום! התקשרו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו הצעות מחיר עם עד 50% הנחה!!

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

פיסול אף בלייזר
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן