ניתוח אף – מאיזה גיל?

תוכן עניינים

ניתוח אף – מאיזה גיל מותר וכדאי לחשוב על כך ברצינות?

ניתוח אף פופולרי ונפוץ בקרב בני נוער אשר אינם מרוצים ממראה האף שלהם.

אותם בני נוער חולמים לשנות את האף כבר מגיל צעיר, ובטוחים כי המראה החדש ישפר להם את הביטחון העצמי ואת התחושה הפנימית באופן ניכר.

ברוב המקרים בני נוער אלה צודקים, שכן האף הוא איבר הממוקם במרכז הפנים ומהווה השפעה למראה הכללי שלנו.

יחד עם זאת, מכיון וכל האיברים בגוף ממשיכים לצמוח, להתפתח ולגדול ברוב המקרים עד גיל 18, ביצוע של ניתוח אף לפני גיל 17 לרוב איננו מומלץ.

כשמדברים על ניתוח אף מאיזה גיל כדאי לעשות אותו יש כל מיני אותם צריך לקחת בחשבון.

ניתוח אף – מאיזה גיל

 מאיזה גיל מותר ניתוח אף

ניתוח אף – מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף, האם יש הבדל בין נשים לגברים?

אז, מאיזה גיל מותר לעשות ניתוח אף?

למרות שברוב המקרים הגדילה הפיזיולוגית של הגוף נמשכת עד גיל 17 לפחות, במקרים מסוימים במיוחד אצל נשים, ניתן לקבוע כי האף הגיע ל-90% מהתהליך ההתפתחותי שלו.

לכן, במקרים אלה, ניתוח אף בגיל 15 הוא הגיל המינימלי בוא ניתן לבצע ניתוח אף. מאיזה גיל ניתן לבצע את הניתוח, היא איננה השאלה היחידה אותה יש לשאול, שכן שלב ההתפחות של האף רלוונטי גם הוא.

 מאיזה גיל אפשרי ניתוח באף

האם יש גיל מקסימלי לביצוע של ניתוח אף?

באיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?

בשונה מגיל מינימום, אין גיל מקסימלי בו ניתן לעבור ניתוח אף.

גיל מבוגר עלול להוות חיסרון, שכן כאשר האדם המעוניין לעבור את הניתוח סובל מבעיות רפואיות הקשורות ללב לדוגמה, חל איסור בביצוע של הניתוח. פרט לגיל בו ניתן לבצע ניתוח אף, יש לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו מידות הראש של הנער או הנערה, מידות האף, עובי העצם, נוקשות הסחוס ועוד.

במידה ומדובר בניתוח אסתטי בלבד, שאינו דורש שילוב של ניתוח אף רפואי בעקבות קשיי נשימה, מומלץ לחכות להתפתחות מלאה של האף עד גיל 17, ורק אז לבצע את הניתוח.

לסיכום, יש חשיבות גבוהה הן לגיל הכרונולוגי והן לגיל הביולוגי בכדי שתוכלו לעבור ניתוח אף. גיל כרונולוגי משמעותו בני כמה אנחנו, בעוד גיל ביולוגי משמעותו ההתפתחות הגופנית של האדם המעוניין לבצע את הניתוח.

שיקול נוסף הקשור לנושא, הוא רמת הבגרות של הנער או הנערה שברצונם לבצע ניתוח אף.

באיזה גיל מגיעים לבגרות נפשית?

כמובן שתשובה זו תלויה באדם שעומד מולנו, אך יש חשיבות לבגרות הנפשית והמנטלית גם יחד, שכן נער או נערה שהתנהגותם ילדותית ואינה בוגרת, עלולים לחוות את הניתוח ואת תהליך ההחלמה ממנו כטראומה.

לסיכום

אם אתם מעוניינים בניתוח אף למתבגרים שלכם, אנחנו בפורטל MyNose נדאג להם! אנחנו עובדים עם הרופאים המקצועיים בישראל! התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לשלוח לכם הצעות מחיר משתלמות עם עד 50% הנחה!

ראו גם: ניתוח אף בגיל 16 | ניתוח אף בגיל 18.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף - מאיזה גיל
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן