ניתוח הצרת אף

תוכן עניינים

ניתוח הצרת אף

ניתוח הצרת אף

ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הנפוצים בתחום הרפואה האסתטית. הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית וטשטוש עמוק, המנותח אינו חש כאב במהלכו, אך נדרשת תקופת החלמה. על אף שנדמה כי כל ניתוחי האף דומים זה לזה, בפועל כל אחד יחיד ומיוחד. ניתוח הצרת אף הוא אחד מהניתוחים שמעניינים רבים שהם בעלי אף רחב.

התאמה בין צורת האף לבין מבנה הפנים

אחד הדברים אשר יובילו את המנתח בעת ניתוח אף רחב הוא התאמה בין מבנה הפנים לבין האף. ייתכן שבמבט במראה האף שלך נראה לך גדול, לא פרופורציונלי או א-סימטרי. בפגישה עם המנתח הוא יוכל לבחון בעיניים מקצועיות את מבנה הפנים שלך ולתת את ההמלצות שלו לגבי התהליך.

לפני ביצוע הניתוח יבצע המנתח הדמיית אף וזאת כדי שתהיה לך את האפשרות להחליט אם המראה הסופי הצפוי לך עונה על חלומותייך. ניתוח הצרת אף יכול להתאים אם מבנה האף שלך רחב או שיש לך נחיריים רחבים והרופא יבחן אם זהו הניתוח הטוב ביותר עבורך.

איפה עושים ניתוח הצרת אף

ניתוח הצרת אף – שלב אחר שלב

  • שלב ראשון – פגישה מקדימה. לפני כל ניתוח וכך גם לפני ניתוח של הצרת האף, תתקיים פגישה מקדימה בה המטופל יכול להעלות את כל השאלות שלו והמנתח יתכנן את הניתוח ויבחן שאין כל מגבלות רפואיות לבצע אותו. זוהי הפגישה בה ניתן לבצע הדמיה ולהעריך כיצד ייראו הפנים בגמר התהליך.
  • שלב שני – ניתוח. לאחר שיש בידי המנתח את כל הנתונים הנדרשים לו ולאחר ששני הצדדים יודעים למה לצפות, מתחיל הניתוח. הליך זה יכול לארוך כשעתיים ולאחריו על המנותח להישאר במרפאה עד להתאוששות ושחרור הביתה (באותו היום).
  • שלב שלישי – התאוששות. הליך ההתאוששות המלא הוא הדרגתי. תחילה מתאושש המנותח במרפאה. לאחר מכן ביום הראשון הוא עשוי לחוש אי נוחות וכאב, לאחר כשלושה ימים יסיר המנתח את התחבושת ולאחר חודש כבר ניתן לבצע פעילות ספורטיבית רגילה.

ניתוח הצרת אף עם מנתחי מוביליםכמה עולה ניתוח אף

שאלה שיכולה לעניין גם אותך היא כמה עולה ניתוח אף. עלותו של ניתוח יכולה לעלות לפחות 5,000 ₪ כאשר במקרים חריגים (לרוב קשורים בבעיה רפואית שיש לפתור), העלות יכולה לעלות גם 15,000 ₪.

כדי לקבל עוד פרטים על ניתוח הצרת אף והצעת מחיר רק מרופאים מנוסים המתמחים בתחום, כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר ומומחה יחזור אלייך, ללא כל התחייבות מצדך.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח הצרת אף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן