ניתוח אף מכבי

תוכן עניינים

ניתוח אף מכבי – זו הדרך לחסוך כסף

אנשים רבים מעוניינים לבצע ניתוחים פלסטיים, אך מתקשים להגיע להחלטה סופית.

אחת הסיבות העיקריות לקושי זה, הוא בעקבות המחירים הגבוהים שרופאים פרטיים ובתי חולי פרטיים גובים על ניתוחים פלסטיים שונים. בשנים האחרונות נמצא פתרון חלקי לבעיה זו.

קופות החולים – מאוחדת, כללית ומכבי מאפשרות למסלולי ביטוח מסוימים לבצע ניתוחי אף, חזה, הצרות היקפים ושאר ניתוחים פלסטיים תוך השתתפות עצמית, מה שמקל באופן משמעותי על ההוצאה הכוללת של הניתוח.

לדוגמא, לחברי קופה המעוניינים לבצע ניתוח אף דרך מכבי שלי ובנוסף חברים במסלול ׳מכבי זהב׳, יוכלו ליהנות מהנחות המוגדרות בתוך הסכם מסודר, בעת היותם מבצעים ניתוחי אף דרך קופת חולים מכבי.

היתרון שבביצוע ניתוח אף מכבי זהב, הוא שרשת בתי החולים הפרטית אסותא, נמצאת בבעלותה של קופת החולים מכבי, מה שמאפשר לבצע את הניתוח במחיר נוח במיוחד ועל ידי טובי המנתחים בארץ.

ניתוח אף מכבי היא דרך מעולה ליהנות גם משירות איכותי ומקצועי וגם ממחיר הוגן.

ניתוח אף מכבי

ניתוחי אף במכבי השוואת מחירים

מהם המגבלות שעלינו לעבור בכדי שנוכל לבצע ניתוח אף מכבי?

  • ניתוח אף דרך מכבי שלי, יכול להתאפשר רק כאשר הסיבה שבגללה המטופל מעוניין לבצע את ניתוח האף, במסגרת ביטוח הזהב של מכבי היא אסתטית. כאשר המטופל מעוניין לבצע ניתוח אף מכבי זהב, בעקבות סיבה רפואית, עליו יהיה לברר על זכאותו במסגרת הניתוחים הרפואיים בקופה.
  • כל מטופל המבוטח במסגרת המסלול של ׳מכבי זהב׳, יוכל לבצע ניתוח אף אסתטי אחד בשנה בה הוא מבוטח.
  • ניתוח אף מכבי, אפשרי רק למבוטחים שמשלמים על הביטוח מינימום 6 חודשים. מגבלה זו נכנסה לתוקף, במטרה למנוע מצבים בהם אנשים עוברים מקופת חולים אחת לקופת חולים מכבי, רק במטרה לבצע ניתוח פלסטי באף.

    ניתוח אף בקופ"ח מכבי

היתרונות שבביצוע ניתוח אף רפואי דרך ניצול תנאי הביטוח של מכבי זהב

  1. תנאים מעולים –  מטופלים הבוחרים לבצע ניתוח אף מכבי, בהתאם למסלול ולתנאים שהוגדרו מראש על ידי קופת החולים, יוכלו ליהנות מתנאים מעולים לבצע את הניתוח.
  2. בית חולים פרטי – קופת חולים מכבי בחרה לנצל את העובדה שהיא הבעלים של רשת בתי החולים הפרטית אסותא, ולהשתתף בהוצאות של מבוטחי הקופה, מה שמושך אליה מבוטחים רבים, זאת משום שלאסותא יש שם רפואי מקצועי. בבית חולים אסותא עובדים מיטב הרופאים המנתחים, מה שמאפשר למבוטחי מכבי זהב ליהנות משירות מקצועי ובטוח.
  3. בחירת הרופא – בנוסף, מכבי שירותי בריאות בחרה ברשתות מובילות נוספות בעלות שם ומוניטין גבוהים, מה שמאפשר למבוטחי הקופה לבחור את הרופא בו הם מעוניינים.

ראו גם: מנתח אף מומלץ.

כמה עולה ניתוח אף מכבי

מעוניינים בניתוח אף מחירים מכבי? בניתוח אף מכבי המחיר משתלם במיוחד! אנחנו עובדים עם הרופאים המקצועיים בתחום שהם גם מנתחי אף מומלצים מכבי. בנוסף, הם עובדים בשיתוף עם שאר קופות החולים למיניהן.

לסיכום

פורטל Mynose הוא פורטל האף המוביל בישראל! התקשרו עכשיו או השאירו פרטים וקבלו הצעות מחיר משתלמות לניתוחי אף מרופאים אשר עובדים עם קופות החולים וביניהן, מכבי.

 

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף מכבי
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן