מנתח אף מומלץ

תוכן עניינים

בחירת מנתח אף מומלץ תספק לכם שקט נפשי

מנתח אף מומלץ

מנתח אף, הוא בין המנתחים החשובים ביותר ברפואה האסתטית מכמה סיבות. הראשונה היא שמדובר בניתוח האסתטי הנפוץ ביותר, השנייה היא, משום שהאף ממוקם באזור מרכזי בפנים, ולכן טעות קטנה עלולה לגרום לניתוח להיכשל, והשלישית היא משום שרוב ניתוחי האף המבוצעים, מתנהלים בשיטה ׳הסגורה׳ בה יש קושי לראות את הפעולות הפיזיות המבוצעות. מסיבות אלה ורבות אחרות, יש חשיבות אדירה לבחירת המנתח. לכן, אם החלטתם לבצע ניתוח אף קוסמטי, חשוב שתתייעצו, תקבלו המלצות על מספר מנתחי אף ולא רק על אחד, תשקלו את בחירתכם, ורק לאחר מכן תחליטו על מנתח אף מומלץ בעל שם טוב.ככה נבחר מנתח אף מומלץ

הטעויות מהן כדאי להיזהר בבחירת מנתח אף מומלץ

  • ניתן להסתמך על רשת האינטרנט, אך בחרו באתרים אמינים אשר קשורים למרפאות אמיתיות. יש אינספור רמאויות ברשת ואינכם רוצים להיות חלק מזה, במיוחד כשמדובר בגוף שלכם.
  • מנתח אף מומלץ לא זקוק לפרסומות ולתמונות של ״לפני ואחרי״, שמו הולך לפניו בעקבות אינספור ניתוחים מושלמים אותם כבר ביצע. לכן, אל תסמכו רק על תמונות והמלצות מהאינטרנט. בחרו במנתח ששמעתם עליו מאנשים הקרובים ללבכם, ואתם סומכים על דעתם.
  • מצאתם את המרפאה המועדפת עליכם? קבעו פגישת ייעוץ. אל תסמכו על מידע שאתם מקבלים בטלפון, שכן כל ניתוח מחייב בדיקות מקדימות, שאילת שאלות וכל ניתוח מתנהל באופן ספציפי לפי מאפייני המטופל.
  • גם אם הגעתם בעקבות המלצות, בחנו בקפידה את המנתח אליו אתם מגיעים. הימנעו מבחירת מנתח אף שטוען בפניכם כי ניתוח אף, אינו מלווה בסיכונים או סיבוכים אפשריים או לחלופין מנתח המשתמש במונחים של שלמות, הבטחות מופרכות, הצלחה של 100% וכדומה.
  • מנתח אף מומלץ הוא בראש ובראשונה מנתח מקצועי, בעל ניסיון וותק בתחום, אשר יציג בפניכם בפגישת הייעוץ את כל המידע הרלוונטי לניתוח.

טיפים לבחירת מנתח אף מומלץ מאיזור מגורינוהשלבים לבחירת מנתח אף מומחה, מקצועי וכמובן מומלץ

  1. אספו חוות דעת על רופאים מומלצים ממקורות אמינים ואיכותיים.
  2. בצעו השוואה הכוללת את מרכיבי הניתוח, רמת השירות של הרופא או המרפאה המייצגת אותו, אחוזי הצלחה, תעודות של הרופא, תכונות אופי וניסיון תעסוקתי.
  3. צמצמו את הרשימה לפי הטבלה: בחרו רופא בעל ניסיון כירורגי פלסטי, שכן במצבים מסוימים יש צורך בתיקון בעיה רפואית, אשר עלולה להתפתח כתוצאה מהניתוח.
  4. הימנעו מבחירת מנתח המציע מחירים זולים במיוחד.
  5. קבעו מינימום 3 ומקסימום 5 פגישות ייעוץ, עם מנתחי אף מומלצים שונים, ורק לאחר מכן בצעו החלטה מחושבת ומשכילה.

עשוי לעניין אתכם: מנתח אף הכי טוב בארץ.

 

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

עיצוב אף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן