ניתוח אף ללא שבירת עצם

תוכן עניינים

קיימים הרבה סוגים של אפים, ובהתאם כל מיני סוגים של ניתוחי אף.

בהרבה מניתוחי האף המנתח מבצע שבירה של עצם האף, אך יש מקרים בהם הפעולה הזו לא נחוצה ותהליך ההחלמה מהניתוח עשוי להיות פשוט הרבה יותר.

מתעניינים בניתוח אף ולא יודעים אם תזדקקו לשבירת עצם או לא? הגעתם למקום הנכון. כל המידע במאמר הבא!

ניתוח אף ללא שבירת עצם – טכנולוגיה הפורצת גבולות

בשנים האחרונות, בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית בתחומים שונים באופן כללי, ובתחום הרפואה בפרט, השכללו השיטות לביצוע ניתוחים אסתטיים מסוגים שונים, ביניהם ניתוח אף.

אמנם הטכניקות בבסיסן נשארו זהות לאלו שבוצעו בעבר, אך המכשור הרפואי, הניסיון הרב של מנתחים בביצוע ניתוחים מסוג זה, מאפשרים להגיע לתוצאות מעולות.

ניתוח אף ללא שבירה עצם, הוא מונח רפואי המסביר סוג מסוים של ניתוח אף, בו הבעיה האסתטי איננה נחשבת לקשה, ולכן לא נדרש מהמנתח לבצע שבירה של העצם תוך כדי הניתוח.

איך יודעים אם יש או אין צורך בשבירת עצם בניתוח האף?

למעשה כל ניתוח אסתטי, מכל סוג שהוא, מחייב פגישת ייעוץ מסודרת, לפחות עם רופא מנתח מומחה אחד, המבצע בדיקות רפואיות שונות.

רק לאחר שיבוצעו כל הבדיקות הכוללות בדיקה מדוקדקת של מבנה האף, יוכל הרופא המנתח לדעת, האם יש צורך בשבירה של העצם במהלך ניתוח האף או שמא אין צורך בכך, ורק שיוף יספיק.

הרופא המנתח אותו אתם בוחרים, חייב להיבחר בקפידה רבה, זאת משום שניסיונו של הרופא, הוותק והמומחיות שלו, הם אלה שיקבעו את סוג הניתוח ומידת הצלחתו. מומלץ מאוד שתבינו את כל התהליך מתחילתו ועד סופו, תשאלו את כל השאלות הרלוונטיות, זאת בכדי שתדעו לאן פניכם עומדות, ולא תופתעו לא מתהליך ההחלמה ולא מהתוצאות.

ככל שפגישת הייעוץ תהיה עמוקה, כנה ומפורטת יותר, כך תבינו את תהליך הניתוח ותדעו מדוע בחר המנתח לבצע ניתוח אף ללא שבירת עצם, או לחלופין ניתוח אף המערב שבירה של העצם.

ראו גם: מנתח אף מומלץ.

ניתוחי אף ללא שבירה של עצם

ניתוח אף ללא שבירת עצם

מה ההבדל, בין ניתוח אף ללא שבירת עצם, לבין ניתוח אף בו המנתח שובר את העצם?

אמנם שבירת עצמות, לעתים נשמעת כמונח מעט מאיים, אך חשוב לציין כי מדובר בהליך שגרתי המתבצע אצל כל כך הרבה אנשים, ולכן אין ממה לחשוש.

ברוב ניתוחי האף המנתח מתעסק עם אחד או יותר ממרכיבי האף ביניהם שלד האף, העצם העליונה של האף והסחוסים שמרכיבים את האף. ברוב המקרים, תידרש שבירה של העצם, בכדי להגיע למבנה הרצוי בתום הניתוח.

אף שיש לו גבנון, מחייב מהמנתח לקרב את העצמות המרכיבות את האף, וכך יתאפשר לבצע הצרה של האף. מבלי לשבור את העצמות המרכזיות, צורתו של האף, אצל רבים מהמטופלים תישאר רחבה, מה שכנראה יוביל לתוצאות שאינן רצויות ואף עלול לגרום לבעיות נשימתיות בעתיד.

יחד עם זאת, קיימים מקרים בהם מתבצע ניתוח אף ללא שבירת העצם. במקרים אלה, המנתח רק משייף את העצם ויוצר מראה אסתטי נקי וטבעי.

לקבלת מידע נוסף, לחצו על ניתוח אף – מחירים

ניתוח אף ללא שבירת עצם

לסיכום

פורטל ניתוחי האף MyNose עובד רק עם הרופאים הטובים ביותר בארץ! אנחנו נוכל לקשר אתכם איתם ולהשיג לכם את הצעות המחיר המשתלמות ביותר בארץ!

התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באחד מטפסי יצירת הקשר והמנתחים איתם אנחנו עובדים יצרו אתכם קשר ותקבלו הצעות מחיר משתלמות בהקדם האפשרי!

ראו גם: ניתוח אף סולד.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף ללא שבירת עצם
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן