ניתוח אף עור עבה

תוכן עניינים

קיימים כל מיני סוגי אפים, אפים עקומים, אפים עם גבנון ועוד. בין כל אלו, להרבה אנשים יש אף שהעור בו הוא עור עבה. במאמר הבא נספק מידע חשוב לכל מי שיש אף עור עבה ומעוניין לעשות ניתוח אף!

ניתוח אף עור עבה

ניתוח אף עור עבה – מה הבעייתיות בזה?

ניתוח אף מתבצע לרוב בהרדמה כללית ואורך בין שעתיים לשלוש שעות. במצבים מסוימים, משלבים את הניתוח האסתטי עם ניתוח רפואי, בו מטפלים במחיצת האף ובקונכיות האף, במטרה לשפר את תפקודה של מערכת הנשימה.

אנשים עם סוג עור עבה, המעוניינים לבצע ניתוח אף, עלולים לצאת מאוכזבים מתוצאות הניתוח. יש הבדל ניכר בתוצאותיו המבניות לאחר ניתוח אף.

עור עבה לדוגמא, לא מאפשר להגיע לאותן תוצאות כמו עור דק או עדין ולעתים, התוצאות של הניתוח עשויות להיות פחות מורגשות.

צפו בסטון: הדמיה של ניתוח אף

ניתוח אף עם עור עבה

ניתוח אף עור עבה – נפיחות מוגברת

הנפיחות אצל אנשים בעלי עור עבה, המבצעים ניתוח אף, בדרך כלל נמשכת זמן רב יותר, מאשר אצל אנשים בעלי עור דק.

בחלק מהמקרים יש צורך להזריק קורטיזון בגבו של האף, במטרה למנוע או להפחית בצקות, נפיחויות ושאר תופעות לוואי, המתחזקות אצל אנשים עם עור עבה. בחלק מהמקרים בוחרים מטופלים לבצע תיקון של ניתוח אף.

עור עבה, יכול להשתנות במשך השנתיים הראשונות לאחר הניתוח הראשוני, ולכן מומלץ לחכות, לפחות שנה במידה ומעוניינים לבצע ניתוח נוסף.

ניתוחים לאף עם עור עבה

בעלי אף בשרני, שמן ועור עבה? – האם כדאי לבצע ניתוח אף?

בגדול, אף בשרני עם עור שמן ו/או עבה, הוא לא מועמד מוצלח לביצוע של ניתוח אף. עור עבה מתעבה בקצה של האף, ולכן כאשר אוחזים את העור, ניתן להרגיש את העצמות והסחוסים שמתחתיו.

התוצאות של אנשים עם עור עבה לרוב לא יהיו מושלמות, וההבטחה להצלחה של הניתוח, עומדת על בין 70% – 80%, זאת משום שעור עבה מתקשה להתכווץ ולחזור לעצמו אחרי הניתוח.

בשונה מאנשים בעלי עור עבה, אצל אנשים עם עור דק ועדין, רואים כל שינוי מתחת למעטפת של העור. אם אצל אנשים בעלי עור עבה אין מצב לראות צלקות בכלל, אצל אנשים עם עור דק, יש לנקוט משנה זהירות בעת ביצוע הניתוח.

כאשר מתבצע ניתוח מתקן, בעקבות ניתוח אף שאינו הצליח, יש צורך להשלים שתלי סחוס נוספים, וכאן הסיטואציה מורכבת אפילו יותר בכל סוג עור.

ככל שהניתוח הראשון יהיה מורכב יותר, בעקבות סוג עור או מבנה בעייתיים או לחלופין בעיות נשימה, כך התיקון של הניתוח השני, יהיה מסובך וקשה אף יותר.

חשוב להבין לפני ההחלטה לבצע ניתוח אף, שקיימים סיבוכים אפשריים ואחוזים מסוימים, המעידים על כך שהתוצאה איננה תהיה מושלמת. מצבים כמו חוסר סימטריה, שקעים או בליטות יכולים להתפתח וחשוב להיות מודעים לכך.

ניתוח אף עור עבה

לסיכום

אנחנו באתר MyNose עובדים עם רק עם מנתחים מוסמכים מהטובים בארץ שבמידת הצורך יכולים לבצע לכם ניתח גם אם זה ניתוח אף עור עבה.

לקבלת ייעוץ והצעות מחיר משתלמות עוד היום, השאירו את הפרטים שלכם באחד הטפסים באתר!

ניתוח אף עור עבה

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף עור עבה
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן