ניתוח קצה האף

תוכן עניינים

אחד מהניתוחים הפלסטיים המורכבים ביותר אלו הוא ניתוח קצה האף. בגלל שהאף הוא איבר כל כך מרכזי וכל כך מכריע במראה של הפנים שלנו, חשוב לדאוג לכך כי כל טיפול פלסטי וכל ניתוח שנועד לשיפוץ ושינוי של האף חייב להיעשות בצורה הכי מקצועית. רק כך אפשר יהיה לקוות כי אכן יתקבלו התוצאות הכי מדויקות והכי אסתטיות בלי שתיה כל פגיעה במראה כמו גם במערכת הנשימה של המטופל.

מה זה ניתוח קצה האף?

ניתוח בקצה האף זהו אחד הניתוחים השכיחים ביותר כאשר התוצאות של הניתוח אמורות ליצור שינוי משמעותי מאוד בפניו של המנותח. קצה האף הוא למעשה המוקד הכי מרכזי בפנים והוא זה שמשפיע יותר מכל על האיזון של הפנים, על הסימטריה שלו ובאופן כללי על כל המראה של הפנים.
אדם שיש לו קצה אף רחב שהוא מתפרס לצדדים – קצה אף המכונה בולבוסי, יוכל בהחלט ליהנות מתוצאות יעילות ומרשימות הודות לניתוח קצה האף.

ניתוח קצה האף לא חייב להיות ניתוח מורכב ביחס לניתוחים אסתטיים אחרים באזור האף המחייבים גם טיפול במחיצות של האף מה שעלול לסכן את החלה ולגרום לתופעות לוואי שונות. כמו בעיות נשימה, בעיות אסתטיות וכן הלאה.
היות וכך, דווקא כאשר מדובר בניתוחים שאמורים להתבצע בקצה האף, הרי שם אפשר בהחלט להתקדם בלי יותר מידי התלבטויות, היות והתוצאות הן די בטוחות ואפשר לדעץ פחות או יותר איך ייראו התוצאות בסופו של תהליך.

ניתוח בקצה האף

ניתוח קצה האף – כמה זה עולה?

עלות ניתוח אף עשוי לנוע בין 5,000 ש"ח כאשר מדובר בניתוח פשוט או כזה שיש בה השתתפות גם מטעם קופות החולים כמו למשל כללית או חברות הביטוח בהתאם לנסיבות והוא עשוי לנסוק ולהגיע עד לעלויות של 25,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לסוג הניתוח, אופי הניתוח, המורכבות של הניתוח וכן הלאה. ככל שהניתוח יהיה ארוך יותר ויהיה עתיר סיכונים, הרי שהמחיר יעלה בהתאם.

באילו מצבים ניתן לעשות ניתוח קצה האף?

בכל מקרה אשר בו אתם מעוניינים לשנות את המראה של האף, לחדד אותו מעט כשהצורה שלו מעוגלת, להרים אותו מעט כאשר הוא נשרי, להצר אותו קצת כשהוא פחוס לצדדים וכן הלאה, ברוב המקרים לא תהיה כל בעיה או מניעה בביצוע הניתוח. הוא יוכל להצליח מאוד ולהוביל אתכם לתוצאות הטובות והבטוחות ביותר.
לצד כל הציפיות לתוצאות המרשימות והיעילות של הניתוח, חשוב לזכור כי לא תמיד אכן מצליחים להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר הניתוח לא מצליח, המטופל חש מאוד לא בנוח מול עצמו ומול החברה שרואים אתו במראה שונה מהמוכר והרגיל אך לא כפי שהוא ציפה ורצה.
לעיתים הוא עלול להיקלע למצבים מסכני חיים כאשר הוא יפתח בעיות נשימה. בגלל שמדובר בדבר כל כך רגיש, חובה לפנות אך ורק אל מנתח אף מומלץ לתחום הזה שיבטיח טיפול יעיל ומושלם.

יתרונות ניתוח קצה האף

ניתוח קצה האף הוא ניתוח שעשוי בהחלט להיות משמעותי מאוד הן למראה של המטופל והן לביטחון העצמי שלו. מצד אחד מדובר בניתוח קל יחסית שלרוב לא מחייב תקופת החלמה ארוכה והתוצאות מספקות ומוצלחות ומצד שני מקבל המטופל את התוצאות שהוא ציפה להם מה שמעניק לו תחושה טובה יורת עם עצמו ושיפור של ממש בביטחון העצמי שלו.

mynose – מומחים בניתוח קצה האף

Mynose המומחים שלכם בכל מה שקשור לתחום הניתוחים הפלסטיים. לתוצאות מוצלחות של ניתוחי אף – פנו אלינו. אתם תאהבו לפגוש את עצמכם במראה.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח בקצה האף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן