ניתוח אף כללית פלטינום מחיר

תוכן עניינים

מבוטחי כללית ורוצים לעשות ניתוח אף ? – כללית פלטינום מחיר

ניתוח אף כללית

הרצון של העולם המערבי לשאוף ל׳שלמות׳ הן מבחינה חיצונית והן מבחינות אחרות הקשורות להישגים שלנו, לקריירה שלנו ושאר תחומים, קיים וזו עובדה. אנו נחשפים כל הזמן לפרסומות, לשחקנים ולשחקניות קולנוע, שלטי החוצות עמוסים בדוגמנים ובדוגמניות ׳מושלמים׳ מה שגורם לרבים מאיתנו, לרצות ולבצע שינויים כאלה ואחרים במראה החיצוני שלנו. מסתבר שבשנים האחרונות, בעקבות הרצון ההולך וגובר לבצע ניתוחים פלסטיים שונים, אפילו קופות החולים מציעות למבוטחיהם את האופציה לסבסוד של לפחות חלק מהניתוח.

אם אתם חברים בקופת חולים כללית למשל, במסלול ׳פלטינום׳ תוכלו ליהנות ממחיר מסובסד חלקית לניתוח אף, ניתוח חזה, הצרת היקפים וניתוחים פלסטיים נוספים. המאמר הבא יעסוק בנושא ניתוח אף כללית פלטינום מחיר׳ בכדי שאתם תוכלו להבין את ההבדלים בשוק בין המחירים השונים לניתוחי אף. ניתוח אף פלטינום זול משמעותית למטופל, בשונה אם היה משלם את הניתוח מכיסו שלו בלבד.ניתוח אף דרך כללית

ניתוח אף כללית פלטינום מחיר – מה ההבדל?

ניתוח אף בכלליתלמעשה ממוצע המחירים של ניתוחי אף, שאינם מתבצעים תוך השתתפות של אחת מקופות החולים: כללית, מאוחדת או מכבי עומד על בין 7,000-15,000 ובמקרים מסוימים יכול אפילו להגיע ל- 19,000. ניתוח אף פלטינום, דרך קופת חולים כללית, מאפשר למבוטחים ליהנות ממחיר מסובסד ומהנחה של עד 70% הנחה. בהקשר לנושא ׳ניתוח אף כללית פלטינום מחיר׳, תשלמו סדר גודל של 5,000 שקלים על ניתוח האף שתבצעו. כמובן שהמחיר אינו מדויק ב-100% והכל תלוי באיזה רופא תבחרו, איפה תהיו מאושפזים, מה סוג ההרדמה וכמה מורכב יהיה הניתוח. אין ספק, כי לבצע ניתוח אף דרך קופת חולים כללית, משתלם הרבה יותר  מלבצע את התהליך דרך מרפאה פרטית מבלי להפעיל את הביטוח של הקופה.

מהם היתרונות בהחלטה לעבור ניתוח אף דרך כללית פלטינום בנוסף למחיר?

  1. חברי קופת חולים כללית זוכים להיחשף למגוון רחב של רופאים מנתחים מקצועיים, ואף לקבל מידע מקצועי בתחום הספיציפי שבו המטופלים (במקרה הנ״ל) מעוניינים לעבור ניתוח אף – כללית פלטינום. מחיר איכותי, שירות מקצועי ומוקפד.
  2. כל מנתח אף שעובד עם קופת חולים כללית נבדק בקפידה. אנשי המקצוע של כללית בודקים הן את ניסיונו הרלוונטי של המנתח והן את המוניטין שצבר במהלך השנים.
  3. כל ניתוח אותו מטופל בוחר לבצע, יותאם באופן אישי וספציפי עבורו, בכדי שהמטופל יוכל ליהנות מהתוצאה הטובה והאיכותית ביותר.
  4. מעבר ניתוח אף דרך כללית נמצא בפיקוח, בבקרה תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף באזור הצפון והסביבה
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן