מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?

תוכן עניינים

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף

ניתוח אף מתבצע מסיבות פיזיולוגיות ואסתטיות. ברגע שישנה בעיה בריאותית שבעקבותיה יש לבצע את הניתוח, ההפניה תהיה של הרופא ולאחר מכן יהיה עלייך לגשת אל המנתח המומחה בתחום. אם הרצון שלך הוא לשנות את נראות הפנים שלך, השאלה מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח בוודאי תעלה בשלב זה או אחר.

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף ושאלות נפוצות

מעבר לשאלה מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף אפשר לראות כי ישנן שאלות נפוצות העולות פעם אחר פעם אצל מתעניינים בניתוח:

מי יכול לבצע ניתוח אף?

כל מי שאינו מרוצה ממראה האף שלו יכול לבקש לבצע את הניתוח. המטופלים אשר מגיעים לבצע ניתוח אף יהיו בדרך כלל בעלי אף גדול, בליטה בגשר האף או קצה אף שאינו מוצא חן בעיניהם מבחינה אסתטית.

מה הגיל המתאים לניתוח אף

 

 

 

כיצד מחליטים על מראה האף?

ההחלטה כיצד לבצע את הניתוח ומה תהיה התוצאה הסופית נקבעת לפני שהרופא מתחיל לבצע את הניתוח. לפני שתיכנס אל הניתוח תוכל לדעת לאיזו תוצאה באפשרותך לצפות.

מהו הליך הניתוח?

ישנן שתי שיטות ניתוחיות, ניתוח פתוח וניתוח סגור. ההחלטה כיצד לבצע את הניתוח תושפע ממבנה האף ומהמטרה של הניתוח. רק הרופא המומחה בתחום יוכל לקבוע את השיטה המועדפת מבין השתיים. המנתח גם יוכל לענות על השאלה מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף.

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?

השאלה על ניתוח אף – מאיזה גיל? עולה בעיקר אצל צעירים וצעירות המעוניינים לעבור את הניתוח. את הניתוח מומלץ לעבור רק לאחר סיום הגדילה. אצל בנות בדרך כלל ניתן לבצע את הניתוח כבר מגיל 16, אך בנים אשר ממשיכים לגדול, יצטרכו לחכות מעט יותר.

כמה עולה ניתוח אף?

מידע מלא ומדויק על ניתוח אף מחירים יינתן אך ורק על ידי הרופא. המרכיבים המשפיעים על המחיר הם אופי הניתוח והמנתח כשהמחיר לרוב עולה לפחות 5,000 ₪ ויכול לעלות גם 15,000 ₪ אך כדי לקבל הצעה מדויקת יש לפנות לרופא מנתח מומחה בתחום.

מאיזה גיל עושים ניתוח אףנשמח לעמוד לרשותך

הדרך הטובה ביותר לקבל מענה לשאלה מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף ולכל שאר שאלותייך בנוגע לניתוח, היא להשאיר את פרטייך באתר. מומחה בתחום יחזור אלייך, ללא כל התחייבות מצדך, יענה לשאלותייך וישמח לקבוע עבורך פגישה ראשונית עם הרופא.

ראו גם: ניתוח אף – מאיזה גיל?

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

מאיזה גיל אפשר לעשות ניתוח אף?
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן