ניתוח אף פלסטי

תוכן עניינים

ניתוח אף פלסטי – שאלות ותשובות

ניתוח אף פלסטי

ניתוח אף פלסטי הוא ניתוח פופולארי ולמעשה הוא הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר בעולם. הניתוח עצמו מתבצע לרוב באופן פרטי כאשר ישנם ביטוחים המכסים את העלויות באופן זה או אחר ויש לברר על האפשרויות הקיימות. ההחלטה אם לבצע את הניתוח ואיפה אינה פשוטה וכאן ננסה לענות על כל השאלות הרלוונטיות לכל מי ששוקל לגשת אליו.

למי מומלץ לבצע ניתוח אף פלסטי?

  • מי שמוטרד מהמראה האסתטי של פניו – כל מי שלא אוהב את מראה הפנים שלו יכול לפנות לביצוע ניתוח פלסטי באף ולקבל את המראה האסתטי עליו הוא חולם.
  • בעלי בעיות רפואיות שיכולות להיפתר בניתוח – הניתוח יכול לפתור בעיות רפואיות כמו למשל קשיי נשימה.

ניתוח אף פלסטי אצל מנתח מומלץ

מתי לא מומלץ לבצע ניתוח אף?

  • במקרים רפואיים מגבילים – ישנם מצבים רפואיים שיכולים להגביל ולמנוע את הניתוח. תמיד חשוב להעביר למנתח את כל הפרטים הרפואיים ולתת לו לקבל את ההחלטה אם הניתוח מסוכן או לא.
  • בגיל צעיר – כל עוד הפנים ממשיכות את הגדילה והשינוי לא מומלץ לעבור את הניתוח. הגיל הממוצע ממנו ניתן לבצע ניתוח אף פלסטי יהיה מעל 16.
  • במקרים מסוימים של ניתוח אף עור עבה – הרופא המנתח יבדוק מבעוד מועד את הפנים, מבנה האף והעור. ייתכן והוא יסביר כי העור העבה עלול לגרום לכך שהתוצאה שתתקבל לא תענה על הצרכים האסתטיים והציפיות.

האם נשארות צלקות לאחר ניתוח פלסטי אף?

אפשר לחלק את ניתוח האף לשניים: ניתוח קלאסי וניתוח אף פתוח. כל אחד מהם הוא שונה ובהתאם תהיה הנראות הסופית:

  • ניתוח פלסטי אף קלאסי – הניתוח הקלאסי מתבצע דרך הנחיריים כשדרכן הרופא יוצר שבירה של האזור המבוקש, מעצב את האף ומשייף את הסחוס. בסיום ניתוח זה העור מוחזר למקומו והתפרים לא נראים לעין, מה שאומר שאין צלקות בסיומו.
  • ניתוח אף פתוח – ניתוח זה נחשב לניתוח מורכב ויתבצע במקרים של פציעה, כשיש צורך בהכנסת שתל ולאחר ניתוח אף פלסטי שכשל. ניתוח זה מורכב יותר ובשל אופי החתכים יישארו בסיומו צלקות.

ניתוח אף פלסטי אצל רופא מומחהניתוח אף מחירים ומה חשוב לברר לפני שניגשים לניתוח

ניתוח אף פלסטי נעשה לאחר החלטה של המנותח לגשת אליו ולכן הוא יכול לבחור את המנתח אליו ייגש. בבחירת המנתח יש לבחון את הניסיון שלו, הגישה אותה הוא מביא אל הניתוח, ההדמיה שהוא מציג וכן מומלץ לברר על ניתוח אף מחירים כדי לוודא שהרופא לא מבקש מחיר זול או יקר מדי.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף פלסטי
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן