ניתוח אף חוזר

תוכן עניינים

אף אחד לא מאחל לעצמו ניתוח אף חוזר

ניתוח אף חוזר אנשים הבוחרים לבצע ניתוח אף אסתטי ו/או משולב רפואי, הם אנשים שברוב המקרים לא מרוצים ממראה האף שלהם, חולמים שנים על גבי שנים לשנות אותו, ובשלב מסוים בחייהם אוזרים את האומץ. אחוז מסוים מהאנשים, שכבר בחרו לבצע ולעבור את התהליך לשינוי מראה אפם, לעתים מתאכזבים מהתוצאה המתקבלת, או מגלים כי הניתוח נכשל מבחינה רפואית. במצבים אלה קיימת האופציה לבצע ניתוח אף חוזר. התוצאה שמתקבלת לאחר ניתוח אף ראשוני, נמשכת לעתים זמן רב, וזו אחת הסיבות בגללן נדרשת סבלנות רבה בהחלטה לבצע ניתוח אף. ניתוחים חוזרים לשינוי מראה האף, מבחינה אסטית או רפואית יכולים להתבצע מינימום שנה מתום הניתוח הראשון. ניתוחי אף חוזרים

ניתוח אף חוזר – זה יכול לקרות לכל אחד

אז נכון שהחשיבות בבחירת מנתח האף, היא גבוהה וקריטית להצלחת הניתוח, אך חשוב מאוד להיות מודעים לכל הסיכונים והסיבוכים האפשריים בעקבות ביצוע של ניתוח אף, קלושים ככל שיהיו. גם המנתח הכי מיומן ומקצועי, לא יכול להבטיח למטופל שלו 100% הצלחה בניתוח, זאת משום שיש דברים שלא ניתן לצפות מראש. קיימים מקרים, בהם בעקבות ביצוע של ניתוח אף, צצות בעיות נשימה, אפילו מספר חודשים לאחר הניתוח, מה שלעתים דורש לעבור ניתוח אף חוזר. חשוב לציין, כי גם במקרים בהם המטופל עבר מול המנתח תיאום ציפיות ברור, בוצעה הדמיה ממוחשבת לפי הנהלים, קיימים מצבים בהם מטופלים לא יהיו מרוצים מהתוצאות הסופיות של הניתוח, וירצו לבצע ניתוח אף לשיפור המראה שהתקבל לאחר הניתוח הראשון.

באיזה מקרים אנשים מעוניינים לבצע ניתוח אף חוזר?

  1. במקרים בהם הניתוח הראשון בוצע על ידי מנתח שאינו מנוסה בהליך, מה שגרם לכישלון בתוצאות הניתוח מבחינה רפואית ו/או אסתטית.
  2. כאשר הרקמות באזור האף מחלימות בצורה חריגה, מה שגורם למצב בו השינוי המבני שבוצע באף, לא נראה לעין.
  3. חוסר שביעות רצון של המטופל מתוצאות הניתוח, ללא סיבה ממשית.

מדוע כדאי לשקול ברצינות חזרה על תהליך כירורגי של ניתוח אף?

ניתוח חוזר באףאנשים שאינם מרוצים ממראה אפם לאחר הניתוח הראשון, ומעוניינים לבצע ניתוח אף חוזר, חייבים להיות מודעים לכך כי ניתוח אף נוסף, נחשב למורכב ומסובך הרבה יותר מהניתוח הראשון. הרי האף שלנו כבר עבר שינוי מבנה כזה או אחר, האזור יישאר רגיש ופגיע בין 12-24 חודשים לאחר הניתוח הראשון ולכן, יש לחשוב טוב האם באמת חשוב לנו לשנות שוב את מראה האף. אם כבר החלטתם לבצע ניתוח אף נוסף, חשוב לבחור במנתח מומחה בניתוחי אף חוזרים, זאת משום שמדובר בתהליך שונה בתכלית מהניתוח הראשון.
ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף מהם הסיכונים
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן