ניתוח אף בגיל 16

תוכן עניינים

ניתוח אף בגיל 16 – לרוב זה אפשרי ואף מומלץ

ניתוח אף בגיל 16

באיזה גיל ניתן לבצע ניתוח אף היא בין השאלות הנפוצות בקרב בני נוער והוריהם, אשר מעוניינים לבצע תיקון של מראה אפם ולשפר את ביטחונם העצמי. התשובה לשאלה זו היא איננה חד משמעית, אך אם מדברים באופן כללי ובהערכה גסה ניתוח אף בגיל 16 הוא הגיל הממוצע והמומלץ בו נערים ונערות בוחרים לבצע ניתוח מסוג זה.

ניתוחי אף בגילאי 16

ניתוח אף בגיל 16 – לרוב אצל נשים, לגברים  מומלץ לחכות עוד קצת

ניתוחי אף בגיל 16 האם כדאיהסיבה לכך שיש הבדל בין ביצוע ניתוח אף לגברים לבין ביצוע הניתוח אצל נשים, היא מכיון שהגעה לבגרות פיזית מושלמת, משתנה בין שני המינים. במידה ויבוצע ניתוח אף לפני גיל 16 יש סיכוי לקבלה של תוצאות שונות מהרצוי, ואף ייתכנו סיבוכים בניתוח. ניתוח אף בגיל 16 מומלץ לרוב עבור נערות, אשר בדרך כלל בשלב זה כבר מסיימות את תהליך ההתפתחות והגדילה שלהן, בעוד אצל גברים ניתוח אף בגיל 16 עלול להיות מעט בעייתי. גברים מסיימים את התהליך ההתפתחותי שלהם לרוב בין גיל  17 לגיל 18. כל מקרה נבחן לגופו על ידי הרופא המנתח, אשר ייקבע באופן סופי האם הנער או הנערה, הגיעו לשלב הבגרות הפיזית הסופי שלהם, וכי אין חשש לגדילה ולצמיחה של העצמות באף ולסחוס.

ניתוח אף בגיל מבוגר או בגיל צעיר?

כמובן שאת ניתוח האף ניתן לבצע גם זמן רב אחרי שהגוף סיים את התפתחותו הפיזית, אך כדאי לקחת בחשבון שככל שעולים בגיל, רמת האלסטיות והגמישות של העור פוחתת, ולכן מומלץ לבצע את הניתוח בגילאים צעירים. כמו כן, ככל שמתבגרים תהליך ההחלמה מהניתוח נעשה ארוך יותר ולכן ככל שאנחנו יותר צעירים יהיה לנו קל יותר להחלים מהניתוח. ביצוע של ניתוח אף בכל גיל, מחייב מצב בריאותי תקין ומאוזן.

ראו גם: ניתוח אף – מאיזה גיל?

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף בגיל 16
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן