מומחים לניתוח אף

תוכן עניינים

מומחים לניתוח אף מספרים על מהות הניתוח, מטרתו ומהלכו

מומחים לניתוח אף

מטרתו של ניתוח אף היא בראש ובראשונה, לאפשר את התוצאות הטובות ביותר מבחינה רפואית ואסתטית, לספק למטופל מראה אף טבעי, אשר ישתלב באופן מדויק עם מראה הפנים שלו. מומחים לניתוחי אף טוענים כי חשוב להבין שניתוח אף משפר את מראה האף ואת מראה הפנים גם יחד, אך במצבים בהם אנשים מחפשים שלמות, הם עלולים להתאכזב. ניתוח אף המתבצע על ידי מנתח מומחה מתרחש רק על בני נוער או אנשים בוגרים שעברו את כל הבדיקות הנדרשות, נמצאו בריאים בנפשם וסיימו את תהליך ההתפתחות הפיזי של האף.

כל המומחים לניתוח אף

מומחים לניתוח אף מייעצים

במהלכה של פגישת הייעוץ הראשונית בין המומחה לניתוח אף, לבין המטופל, מתבצעת הערכה רפואית ותיאום ציפיות בין השניים. מומחים לניתוח אף מסבירים במהלך הפגישה את הגורמים, אשר משפיעים על הניתוח ועל תוצאותיו. גורמים אלה קשורים למבנה הפיזי של האף, לצורת הפנים, למצב הרפואי של המטופל, לסוג העור, לגיל ועוד. גם את טכניקת הניתוח ותהליך ההרדמה, מחויב המנתח להסביר למטופל. סיכונים, תופעות לוואי, עלויות ואפשרויות העומדות בפני המטופל במידה והניתוח נכשל, גם הם חלק חשוב בפגישת הייעוץ.

מומחי אף – מנתחים בהתאמה לצורכי המטופל

המומחים המובילים לניתוח אףניתוח אף גורם לשינויים בהופעה החיצונית ולעתים גם בתפקוד האף. במהלך הניתוח מתבצעת הגדלה או הקטנה של האף, קצה האף משתנה, הנחיריים מוצרות או מורחבות והזווית בין האף לשפה משתנה. כל ניתוח מותאם באופן ספציפי למטופל המבצע אותו, שכן יש ניתוחים בהם מתמקדים בעידון צורתו של האף, בעוד אחרים דורשים הצרת נחיריים או טיפול במחיצת האף. קיימים ניתוחים משולבים הדורשים טיפול אסתטי ורפואי גם יחד. לכן, מטופלים אשר דורשים ניתוח אף ספציפי יקבלו הסבר על ידי מומחים לניתוח אף, האומר כי כל ניתוח מותאם באופן ספציפי לצרכים הרפואיים, ולא תמיד מה שהמטופל מעוניין בו, אפשרי מבחינה מקצועית. תהליך הניתוח מתבצע על ידי עיצוב של האף תוך ניצול הגמישות והאלסטיות של העור. במהלך הניתוח משנים את זווית האף. רוב המומחים יציגו בפני מטופליהם הדמיה ממוחשבת, אשר תראה באופן כללי את מראה האף לאחר הניתוח. חשוב לדעת כי ניתוח אף הוא תהליך דינמי שלרוב מתבצע בשיטה הסגורה, בה המנתח לא רואה את הפעולות שהוא מבצע ולכן ההדמיה הממוחשבת איננה משקפת את התוצאה של הניתוח במאה אחוז. תהליך ההחלמה נמשך בין 7-14 ימם ומחייב מנוחה מוחלטת.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן