פיסול אף – עבודה מקצועית למראה הפנים שתמיד חלמת עליו

תוכן עניינים

אף אחד לא מרגיש מושלם במאת האחוזים עם הגוף שלו וזו תופעה טבעית לגמרי. המזל שלנו הוא שאנחנו חיים בתקופה בה ניתן לבצע הליכים פלסטיים או הליכים כירורגיים ברמה מאוד גבוהה על מנת לשמור על שגרת טיפוח וקוסמטיקה מצוינת. הדוגמה הכי טובה בתחום היא האפשרות לבצע עבודת פיסול אף ללא התערבות של סכין מנתחים, ולקבל את מראה הפנים שתמיד רציתם לעצמכם. פיסול אף היא טכניקה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, והיא מאפשרת לכל אדם להזריק חומצה היאלורונית בתור חומר מילוי על מנת לטפל בפגמים מולדים באף. כך, אפשר להימנע מכאבים אבל עדיין להרגיש הכי יפים שיש.

איך נראה תהליך פיסול אף אצל המומחים בתחום?

עבודת פיסול אף, היא עבודה אותה ניתן לבצע רק אצל מרפאות מורשות שעוסקות בתחום, מפני שמדובר על עבודה עם הרדמה מקומית בעזרת משחה. תהליך פיסול אף מבוסס על ארבעה שלבים:

  1. פגישת הייעוץ הראשונית – בפגישה הזו אנשי צוות המרפאה יבחנו את מראה האף שלכם ויבדקו האם ניתן לבצע את פעולת פיסול אף בדיוק כמו שאתם הייתם רוצים. במידה וניתן לבצע את העבודות, או לכל הפחות חלק מהם, הם ייצרו ביחד איתכם את תוכנית העבודה של פיסול האף שלכם.
  2. הזרקה ראשונה ותוצאותיה – זהו רגע האמת. במהלך פגישה זו, אנשי צוות המרפאה יעשו שימוש בחומר הרדמה מקומי (בצורת משחה ולא מזרק). מיד לאחר מכן הם יעזרו אל תוך האף שלכם חומצה היאלורונית בכמות מוגברת, על מנת לטפל בה פגמים אותם אתם לא רוצים לראות יותר.
  3. מקצה שיפורים –  כבר לאחר כמה שעות ניתן לראות את תוצאות הטיפול, כך שאפשר לראות עד כמה אתם מקבלים את התוצאות המושלמות שלכם. במידה ואתם לא רוצים, ניתן להמיס את החומצה ההיאלורונית בעזרת היאלורונידאז, ולבצע מחדש את הטיפול.
  4. תוצאה מושלמת גם לאורך זמן – אם חשוב לכם לשמור על מראה האף שלכם לאורך זמן, יש צורך לבצע הזרקות אחת לחצי שנה של החומצה ההיאלורונית. זוהי פעולת התחזוקה שאתם רוצים לבצע, וניתן בעזרתה להפוך את המראה המועדף עליכם למראה טבעי.

בחירה מושלמת למי שלא רוצה לעבור ניתוח

כבר שנים שאת מפחדת מסכין הניתוחים, אבל מאוד רוצה להסתכל מול המראה ולראות אף מושלם. היום, כאשר יש לך אפשרות לבחור בעבודה פיסול אף, אין שום סיבה לוותר על ההזדמנות להרגיש הכי יפה שיש.כל מה שאת צריכה לעשות הוא למצוא את המרפאה שיכולה לתת לך שירות מצויין, ולאפשר לעצמך להנות בתהליך הטיפולים. כאשר את יודעת שלא מדובר על טיפול כואב, יהיה הרבה יותר קל להעניק לעצמך את המתנה הזו ולנצל את ההזדמנות כהלכה.

ראו גם: פיסול אף בלייזר.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן