ניתוח מחיצה באף – מחיר

תוכן עניינים

ניתוח מחיצה באף עשוי לעיתים להישמע כדבר מלחיץ ומפחיד וכשמכניסים את השיקול הכלכלי והמחיר של הניתוח אנשים יכולים להירתע. חשוב להבהיר שאין סיבה, הניתוח הוא ניתוח חשוב למי שזקוק לו והוא עובר באחוזי הצלחה גבוהים ומחיר הניתוח שווה את תיקון הבעיה.

במאמר הבא נסביר לכם את כל מה שנחוץ לדעת על ניתוח מחיצה באף והמחיר שלו.

ניתוח מחיצה באף - מחיר

מהי מחיצה באף?

מחיצת האף כשמה כן היא. היא מחלקת את האף שלנו לשניים. התפקיד של המחיצה היא לשמור על המבנה היציב של האף.

יש מקרים אשר בהם המחיצה דקה מידי או שהיא עקומה באופן משמעותי מה שמוביל לבעיות נשימה שונות, לדלקות חוזרות ונשנות ולבעיות שונות בסינוסים.

בנוסף יש אנשים קבים הסובלים מנחירות או בעיות של דום נשימה בשינה בגלל המחיצה הבעייתית באף. אדם שהמחיצה שלו עקומה באופן משמעותי עשוי לסבול מגודש באף, מקשיי נשימה, מעייפות יתר ובקיצור משיבוש של ממש בכל אורח החיים התקין.

במצבים מהסוג הזה יש לפנות אל רופא אף אוזן גרון על מנת לטפל בבעיה.

מה גורם לכך שהמחיצה תהיה דקה או עקומה?

לפני שנפנה לבדוק את כל הנושא הזה של ניתוח מחיצת אף מחיר, נבדוק למה בעצם הדברים הללו בכלל מתרחשים.

יש לכך סיבות רבות, שונות וגם משונות. יש מי שנולד עם מחיצה דקה מידי הדורשת עיבוי או מחיצה עקומה, יש מי שאצלו המחיצה נפגעת בהמשך בשלבי ההתפתחות או בעקבות חבלה כלשהי, כמו מכה, תאונה או כל טראומה אחרת.

איך הניתוח מתבצע?

הניתוח מתבצע כמובן תחת הרדמה, כללית או מקומית. בניתוח אין כל צורך בחתכים חיצוניים לשל האף עצמו. במהלך הניתוח מבצעים מספר חתכים קטנים בתוך המחיצה וכך מתבצעת הפרוצדורה.

יש מצבים אשר בהם הרופא אף המנתח יבחר דווקא בגישה הפתוחה כלומר בניתוח שיחייב חתך חיצוני. לרוב זה יהיה בבסיס האף שזהו האזור שנמצא בסחוס שבין הנחיריים. כך מקבל הרופא את הגישה ואת זווית הראייה הטובה יותר לצורך ביצוע הפרוצדורה.

ברוב המקרים מעדיפים הרופאים את הניתוח בשיטה הסגורה כי היא יעילה יותר וגם עם פחות סיכונים.

ניתוח מחיצה באף מחיר – כמה זה עולה?

ניתוח מחיצה באף מחיר משתנה מאוד בין מקרה אחד לשני. יש מקרים אשר בהם הניתוח הינו מורכב יחסית והוא גם עתיר סיכונים מה שכמובן ישפיע על המחיר. מנגד יש את הניתוחים הפשוטים יותר שמחירם יהיה נמוך יותר.

יש מצבים אשר בהם תהיה השתתפות של חברות הביטוח או אפילו קופות החולים בהתאם לבעיה או הסיבה אשר בשלה האדם בוחר לעבור את הניתוח.

ראו גם: ניתוח אף כללית.

באילו מקרים נצטרך לבצע את הניתוח?

ניתוח לעיבוי מחיצה באף הוא לא תמיד ניתוח שהכרחי למען בריאותו של המטופל. יש מצבים אשר בהם מדובר בניתוח רק למטרות אסתטיות כמו תיקון הסימטריה של הנחיריים.

אך יש מקרים אשר בהם ישנה פגיעה משמעותית באיכות החיים של המטופל כמו מצבים של גודש באף, דימומים ואף קשיי נשימה הנגרמים בגלל המבנה הבעייתי של האף. או אז ישנה חשיבות גבוהה לביצוע הניתוח.

ניתוח מחיצה באף - מחיר

הכנות שצריך לבצע לפני הניתוח

חשוב לציין כי ניתוח אף מבצעים לרוב רק לאחר שההתפתחות והגדילה הושלמו. כלומר, לא לפני גיל 16. רק לאחר שהאף הגיע למבנה ולגודל הסופיים שלו אפשר בכלל לגשת אליו לצורך ביצוע שינויים.

חשוב לדעת. לא תמיד התוצאות הן כל כך מושלמות ולעיתים מדובר בתיקון שיצרוך תיקון ניתוח אף נוסף, מה שבהחלט עשוי לסבך את כל הסיפור. על כן, דבר ראשון יש לשקול היטב האם בכלל לערוך את הניתוח.

גם אם כן, תמיד חובה לפנות אך ורק אל מומחים מנוסים בתחום.

זמן החלמה מהניתוח

זמן ההחלמה מניתוח מחיצה באף אינו ארוך. לרוב מדובר יהיה באשפוז של יום אחד לצורך השגחה לאחר הניתוח וכשלושה ימי החלמה בבית כאשר אחריהם יוכל המטופל לשוב לפעילות הרגילה שלו.

ניתוח מחיצה באף מחיר הוגן לפרוצדורה

ניתוח מחיצה באף הוא ניתוח אף פלסטי שלרוב בא לתקן ולשפר את המראה של הפנים אך יכולות להיות לו גם השלכות בריאותיות חיוביות. אנשים אשר עוברים את הניתוח יכולים לדווח מהעבר לשביעות הרצון מהמראה החדש על הקלה בנשימה.

מחיר לעומת תועלת

מבנה האף של רובנו הוא אינו סימטרי במלואו. האף הוא איבר בולט שקשה להתעלם ממנו וניתוח המחיצה בא לשנות את המראה, להעלות את הביטחון העצמי ולהביא לשלמות אישית איתו.

בירור על "ניתוח מחיצה באף מחיר" יכול להעלות תוצאות שונות כאשר יש לזכור את היתרונות שהוא מביא וכי מדובר בהגשמת חלום והשגת מראה הפנים האידאלי.

ניתוח מחיצה באף מחירים

ניתוח מחיצה באף מחיר של רופא מומחה

ברגע שאתם מתכוננים לפרוצדורה רפואית יש דבר אחד שאתם בוודאי רוצים להיות בטוחים בו – הרופא. אם אתם רוצים להעלות את השאלה כמה עולה ניתוח אף אתם חייבים לזכור מה המטרה שלכם ולקחת בחשבון מרכיבים כמו ניסיון, זמינות של המרפאה, המלצות וכמו כן לקבל הצעת מחיר אישית.

בירור פרטים על ניתוח מחיצה באף מחיר של רופא מומחה יעלה נקודה חשובה והיא שכל אחד הוא יחיד ומיוחד ולכן מומלץ להגיע למספר רופאים, לשמוע מהי הצעתם, כיצד הם רואים את הניתוח מתבצע ובהתאם לקבל הצעת מחיר.

עשוי לעניין אתכם: תהליך ניתוח אף – כל מה שצריך לדעת מפגישת הייעוץ ועד ההחלמה!

שלושה קריטריונים בבחירת הרופא והמרפאה

  1. ניסיון – בחנו את ניסיון הרופא וכמה מטופלים עברו אצלו בעבר.
  2. זמינות – בררו מהי זמינותו. לעיתים נרצה לעבור תהליך אצל רופא מסוים ונגלה כי הוא עמוס והתורים הפנויים היחידים הם חודשים או אפילו מעל שנה קדימה.
  3. רושם ראשוני – הגיעו למקום, התרשמו וקבלו הצעת מחיר לניתוח מחיצה באף.

מעוניינים לקבל פניות מרופאים מומחים מובילים בתחום? אנחנו באתר MyNose נקשר אתכם עם הרופאים המובילים בישראל! השאירו פרטיכם בטופס באתר וקבלו פניה ללא כל התחייבות מצדכם.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח מחיצה באף - מחיר
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן