ניתוח אף רחב לפני ואחרי

תוכן עניינים

ניתוח אף רחב לפני ואחרי – שלב הייעוץ וההתלבטות

ניתוח אף רחב לפני ואחרי

אף רחב בנוי בצורה כזו, בה האף בדרך כלל קצר באורך שלו, אך מתפרס לרוחב הפנים. רבים מהאנשים בעלי מבנה אף רחב בוחרים לבצע ניתוח, שלאחריו צורת האף תשנה. הרפואה האסתטית, מאפשרת לבצע שינוי במבנה האף, ולשפר את המראה על ידי שימוש בטכניקות כמו חיתוך הרקמות, הסחוס והעצמות. בשלב הייעוץ והבחירה של המנתח, תוכלו להסתכל באלבום תמונות מסוג ״ניתוח אף רחב לפני ואחרי״, לבחון את תוצאות הניתוחים מהסוג הזה, ולהבין את שיטת הניתוח אותה יבצע הרופא המנתח אותו בחרתם.

ניתוח אף רחב לפני ואחרי – איך מבצעים את התיקון עצמו?

כל ניתוח אף, נבחן בשלב ההתייעצות – לפני הניתוח, ומתבצע לאחר מכן באופן המותאם באופן ספציפי, למבנה האף אותו מנתחים. למעשה, האף בנוי מ-3 חלקים:

  1. סחוס עליו ותחתון.
  2. עצם האף הממוקמת בחלק העליון של האף.
  3. מחיצה המחלקת את האף לשני חלקים.

תמונות של ניתוח אף רחב לפני ואחרי

לפני ואחרי - ניתוחי אף רחב רוב הניתוחים מתבצעים בהרדמה כללית, אלא אם כן נקבע אחרת. חלק מהניתוחים מתקיימים כתוצאה מבעיה רפואית, וחלקם כתוצאה מחוסר שביעות רצון לגבי המראה האסתטי של האף. בניתוח קוסמטי, יבצע המנתח את החתכים דרך הנחיריים. חתכים אלה, אינם משאירים צלקות חיצוניות אחרי הניתוח. במהלך הניתוח משיל המנתח את העור ממבנה האף, ובמידת הצורך מבצע שיוף או חיתוך של העצם הבולטת. בכדי לגרום להצרה של אף רחב, מסירים את עודפי הסחוס על ידי שיוף וחיתוך. במידה ומדובר באף קצר, יושתלו על ידי המנתח חלקי סחוס. ניתוח רפואי, לרוב יכלול תיקון של מחיצת האף. לעומת זאת, בניתוח רפואי מתבצעת פתיחה של דרכי הנשימה באמצעות שיטת השיוף או על ידי הסרת העודפים, אשר חוסמים את מעברי הנשימה.

האם בניתוח אף רחב, צר או ארוך –

ניתן להסתמך רק על תמונות המראות איך נראה האף לפני ואחרי הניתוח?

נכון שעל ידי צפייה באלבומי תמונות, המראים תוצאות של ״ניתוח אף רחב לפני ואחרי״, ניתן לקבל פרספקטיבה על תוצאת הניתוח שלכם, אך יש מאפיינים נוספים אותם כדאי לקחת בחשבון. המלצות אותן תקבלו על הרופא המנתח ממקורות אמינים, ושאילת שאלות מקצועיות שיכולות להעיד על מקצועיותו של המנתח, הן דרכים נוספות לוודא שהניתוח אכן יצליח. כמו כן, קיימים מנתחים מומחים המאפשרים לצפות את תוצאות הניתוח, ע״י שימוש בתוכנת מחשב ייחודית, המראה כיצד האף ייראה בתום תקופת ההחלמה שלאחר הניתוח. הדמית ניתוח אף זו אינה מדוייקת ב-100%, אך היא מראה באופן כללי את תוצאות הניתוח.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן