ניתוח אף רחב ושמן

תוכן עניינים

ניתוח אף רחב ושמן – מחייב עיצוב ופיסול זהיר

ניתוח אף רחב ושמןרבים מהאנשים בעלי אף שמן, מעוניינים לבצע שינוי במבנה האנטומי של אפם, ולקחת חלק בניתוח אסתטי לשינוי מראה האף. הבעייתיות שבמראה ספציפי זה, הוא היותו מחייב פיסול ועיצוב ייחודיים הכוללים דיוק מקסימלי ומקצועי במיוחד, זאת בכדי לשנות את גודל השלד והסחוס של פנים האף, תוך התאמת הגודל שלו, במטרה לקבל את הצורה הרצויה.

ניתוח אף רחב ושמן – מה זה מצריך?

ניתוח אף שמן, מתבצע ברוב הפעמים בעקבות חוסר פרופורציות בין אזורים מסוימים בפנים של המטופל, לבין האף הממוקם במרכז. כאשר מסתכלים על האף במבט פרופילי או חזיתי, רואים שהמראה של האף אינו אסתטי במיוחד. בכדי לבצע התאמה של גשר  אף שמן למבנה צר ואסתטי, על המנתח להזיז את העצמות למרכז, בכדי לשמור על זרימת אוויר אופטימלית ומערכת נשימה תקינה. למעשה, ניתוח של אף במבנה רחב ו/או שמן, נחשב למורכב באופן חריג, ובמקרים מסוימים אפילו מסובך, ולכן מנתחים רבים ממליצים שלא לבצע ניתוח אף רחב ושמן.

לקבלת מידע על עלויות, ליחצו על מחיר – ניתוח אף

ניתוח לאף רחב ושמן

מדוע רוב מנתחי האף, מעדיפים שלא לבצע ניתוח לאפים רחבים ושמנים?

ניתוחי אף לאף רחב ושמןניתוח אף שמן נחשב לאתגר כירורגי, זאת בעיקר בעקבות המבנה האנטומי של אף מסוג זה. התוצאה הסופית לאחר ניתוח אף רחב ושמן, מתגבשת לאחר זמן רב, בשונה מניתוחי אף המתבצעים לאפים רזים ו/או צרים. מכיון והאף השמן מצופה בשכבת עור רבה ואף גסה, יש קושי לראות את התוצאות מיד, ובמקרים מסוימים אין שינוי ניכר במראה האף. כאשר מנתחים אף רזה בעל מבנה צר, התוצאה הסופית מתגבשת בין 6-12 חודשים, בעוד כשמנתחים אף שמן בעל מבנה רחב, התוצאה עלולה לקחת בין 12-24 חודשים, מה שדורש סבלנות ואורך רוח מצד המטופל. ניתוח אף רחב ושמן, מצריך טיפול בסחוסים ובשלד עצמו של האף. אז נכון שמדובר בניתוח אסתטי לכל דבר, אך לא לכל אחד הוא מתאים. פרט לעובדה, כי התוצאות לאחר הניתוח, עלולות להימשך זמן רב, גם ההחלמה נחשבת ללא פשוטה לאנשים בעלי אף עבה ו/או שמן, שעלולים לסבול מנפיחויות קיצוניות.

ברוב המקרים, התוצאה תהיה מאכזבת וזו הסיבה העיקרית, שמנתחי אף ולו המקצועיים והמוכשרים ביותר, מעדיפים שלא לבצע ניתוחי אף לאפים מסוג זה. לעומת זאת, מנתחים אשר כן מבצעים ניתוחים לאפים מסוג זה, מתאימים את הניתוח למבנה הפנים של המטופל ומטפלים בבעיה הספציפית שבעקבותיה האף שמן או רחב. הדבר החשוב ביותר בביצוע ניתוח אף באופן כללי, ובביצוע ניתוח אף רחב ושמן באופן ספציפי, הוא לבצע את הניתוח בצורה מקצועית שלא תפגע בבריאות הנשימה של המטופל.

ראו גם: ניתוח אף סולד.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן