ניתוח אף לפני ואחרי

תוכן עניינים

ניתוח אף לפני ואחרי – האם להסתמך רק על התמונות אותן מציג לנו המנתח?

ניתוח אף לפני ואחרי

לפני שאנו מבצעים ניתוח אף כירורגי, עלינו להיפגש עם המנתח אותו בחרנו, לבצע עבורנו את הניתוח. המנתח יסביר לנו את שלבי ההחלמה אחרי הניתוח וכיצד עלינו להתנהל. במהלך פגישת הייעוץ, המנתח מתרשם מהרקע הפסיכולוגי של המנותח בכדי לזהות, במידה ויש, תגובות מופרזות בעקבות הבחירה לבצע את הניתוח. בנוסף, במהלך הפגישה יציג המנתח בפני המטופל, תמונות של ״ניתוח אף לפני ואחרי״. אך האם עלינו להסתמך רק על תמונות אלה?, התשובה היא ממש לא. אמנם התמונות של ״ניתוחי אף לפני ואחרי״, מהוות חלק מהשיקולים המשפיעים על הבחירה הסופית של הטופל, אך אין להסתמך רק על תמונות אלה, משום שבדרך כלל מנתחים אינם מציגים תוצאות של ניתוחים כושלים. כפי שהמנתח מתרשם מהטופל במהלך פגישת הייעוץ, גם המטופל אמור להתרשם מהמנתח, מהניסיון המקצועי שלו ומתכונות האופי המאפיינות אותו ולבצע את בחירתו בלב שלם, שכן בחירת המנתח תשפיע באופן ניכר על תוצאות הניתוח.לפני ואחרי ניתוח אף מקצועי

ניתוח אף לפני ואחרי – בדיקות והסברים

במהלך פגישת הייעוץ, פרט להיותו של המנתח מציג בפני המנותח תמונות של ״ניתוח אף לפני ואחרי״, מספר לו על הסיכונים והסיבוכים, אשר יכולים להתפתח כתוצאה מהניתוח ומציג בפניו את תוצאות הניתוח, חייב המנתח לבצע גם מספר בדיקות רפואיות לפני הניתוח.

  1. לפני הניתוח בודק המנתח את מבנה האף עצמו, בכדי שאחרי הניתוח יהיה מקור להשוואה. הבדיקה כוללת את היחסים בין האף לבין האיברים האחרים הממוקמים באזור הפנים כמו השפתיים והמצח.
  2. בדיקה של האף כאיבר בודד. בדיקה זו תכלול בדיקה חיצונית ובדיקה פנימית של האף בעזרת מכשיר מיוחד. המנתח בודק את האף מכל הזוויות האפשרויות, על מנת לוודא אם קיימים סיכונים שעלולים להשפיע על מהלכו של הניתוח. הדברים אותם המנתח יבדוק בבדיקה זו יכללו את סימטריית האף, את יושר האף, את רוחב הנחיריים, את אורך האף ועוד.

ניתוח אף לפני – הדמיה, ניתוח אף אחרי – התאוששות ומנוחה

ניתוח אף והמראה שלו לפני ואחריבמהלך פגישת הייעוץ מסביר המנתח למטופל את כל המידע הרלוונטי על הניתוח כולל שלבי ההחלמה ודגשים שעליהם המטופל חייב להקפיד. המידע יכלול את הטכניקה בה בחר המנתח להשתמש שכן, יש מספר אפשרויות לבצע ניתוח אף. המנתח ישתמש בתמונות של ״ניתוחי אף לפני ואחרי״, וכך יוכל להראות למטופל ניתוחים אשר קרובים למקרה הספציפי שלו. בנוסף, יציג המנתח בפני המטופל באמצעות שימוש בתוכנת מחשב המדמה את תוצאות הניתוח. שיטה זו נחשבת לפופולרית במיוחד ומציעה תוספת לאלבום התמונות המכונה, ״ניתוח אף לפני ואחרי״. בנוסף, שיטה זו מאפשרת להראות למטופל כיצד פניו ייראו לאחר הניתוח. חשוב לציין, כי ההדמיה הממוחשבת איננה וודאית ב-100%, ייתכנו שינויים, זאת משום שניתוח אף הוא דבר דינמי אשר יכול להשתנות תוך כדי. שיטות אחרות להציג בפני המטופל כיצד הוא ייראה לאחר הניתוח, הן על ידי ציור של האף על תמונת פרופיל, אותה מביא המטופל בעצמו. לשימוש בתוכנת ההדמיה יש יתרונות וחסרונות. כל רופא מחליט מהי השיטה הטובה ביותר להציג בפני המטופל את תוצאות הניתוח, בכדי לאפשר לו ביטחון בתהליך ושקט נפשי.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף לפני ואחרי
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן