ניתוח אף לפני ואחרי נשים

תוכן עניינים

ניתוח אף לפני ואחרי נשים או גברים – הסיבות לניתוח

ניתוח אף לפני ואחרי נשים

פעמים רבות, אנשים חושבים שהם זקוקים לניתוח אף קוסמטי במטרה להעלות לעצמם את הדימוי העצמי, את איכות החיים ולשפר לעצמם את התדמית. בכדי להבין האם באמת אתם מתאימים לניתוח מסוג זה, מומלץ להקיש בגוגל את מילת החיפוש ״ניתוח אף לפני ואחרי נשים״ או לחלופין ״ניתוח אף לפני ואחרי גברים״, ולבחון את התמונות מקרוב.  ההמלצה שלנו, היא לפני שמחליטים באופן סופי לבצע את הניתוח, תמיד מומלץ להתייעץ עם מספר מנתחים מומחים, משום שלפעמים אין בכלל צורך בביצוע של ניתוח מסוג זה. מטופלים שונים, מבקשים לבצע ניתוח אף מסיבות שונות. חלקם סובלים מבעיות נשימה, אחרים עברו פציעה באזור האף, אשר גרמה לשינוי בצורה שלו, ויש כאלה שפשוט אינם מרוצים מהמראה האסתטי של האף שלהם, ולכן בוחרים לבצע ניתוח. ״לפני ואחרי ניתוח אף״ הוא כינוי לאלבומי התמונות הנמצאים בקליניקות השונות, דרכם ניתן לבחון את תוצאות הניתוח, אצל מנתח ספציפי.

ניתוחים באף לפני ואחרי אצל נשים

ניתוח אף לפני ואחרי נשים וגברים – החשיבות של פגישת הייעוץ המוקדמת

כמובן שלא משנה מה הסיבה בגללה בחרתם לבצע ניתוח אף, אך יש חשיבות גבוהה לפגישת הייעוץ שלפני הניתוח. פרט לשלב בו תבחנו את אלבומי התמונות במרפאה: ״ניתוח אף לפני ואחרי- נשים וגברים״, הפגישה תלווה בשאלות רבות אותן ישאל הרופא המנתח, בכדי להבין האם אתם בכלל מתאימים לבצע את הניתוח. הגורמים אותם יבחן המנתח במהלך פגישת הייעוץ הם:

  • סוג העור שלכם.
  • גיל ומצב התפתחותי של האף.
  • האם יש לכם בעיות נשימה, או בעיות רפואיות אחרות.
  • ניתוחים קודמים.
  • מצב פסיכולוגי.
  • בדיקות פיזיות.

האם הדמיה ממוחשבת וצפייה בתמונות של לפני ואחרי ניתוח אף אצל גברים ונשים, מדמות מציאות?

תמונות של ניתוח אף לפני ואחרי אצל נשיםהתמונות אותם אתם רואים בפגישת הייעוץ, באלבומי ״ניתוח אף לפני ואחרי נשים וגברים״, אכן מדמות מציאות, זאת משום שהמנתח, מראה לכם את תוצאות הניתוחים שביצע בעצמו. יחד עם זאת, משולבת בפגישה הדמיה של האף ממוחשבת, המאפשרת לכם לראות את תוצאות הניתוח שלכם באחוזים גבוהים.  צפייה באלבומי התמונות ״לפני ואחרי ניתוח אף״ ובחינה של תוצאות ההדמיה הממוחשבת, חייבות להילקח בעירבון מוגבל. הסיבה לכך היא, שניתוח אף מתבצע לרוב בשיטה הסגורה, בה המנתח לא רואה את מהלך הניתוח, אלא מבצע את שלבי הניתוח, לפי ניסיונו המקצועי ולפי התחושה שלו. לכן, ניתוח בשיטה זו עלול לבוא יחד עם שינויים מינוריים אותם לא ניתן לצפות בהדמיה הממוחשבת.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן