ניתוח אף בצפון

תוכן עניינים

ניתוח אף בצפון – פתרונות אף שונים

ניתוח אף בצפון

בצפון, תוכלו לבצע ניתוח אף בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה מושלמת לאף שלכם. ניתוח אף בצפון כולל תיקון של עצם בולטת, מראה אף פחוס, הקטנה של נחיריים גדולים, קיצור האף ועוד. במהלך פגישת הייעוץ, המנתח המקצועי יציג בפניכם את האפשרויות המקצועיות העומדות בפניכם, ודרך הדמיה ממוחשבת תוכלו להבין כיצד תיראה צורתו החדשה של אפכם.

ניתוח אף באזור הצפון

ניתוח אף בצפון – בשיטה הסגורה

ניתוח אף בשיטה הסגורה מתבצע דרך הנחיריים עצמם. פעולה זו מונעת צלקות חיצוניות, שכן אין חתכים המגיעים מחוץ לאף. המנתח משנה את העיצוב של שלד האף. מכיון והעור בעל תכונות של גמישות ואלסטיות, הוא מתאים את עצמו למראה האף החדש.

ניתוח אף פתוח בצפון

ניתוח אף באזור הצפון והסביבהניתוח אף בצפון בשיטה הפתוחה, יתבצע על ידי הוספה של חתך חיצוני קטן בבסיסו של האף, המחבר בין השפה לקצה האף. בשיטה זו ניתן להרים את העור של האף, ולחשוף את שלד הסחוס באופן הנראה לעין. בשונה מהשיטה הסגורה, ניתוח אף פתוח קל יותר ללימוד, והשליטה בטכניקה עצמה, פשוטה יותר. זאת משום, שיש גישה נוחה לחלקים הפנימיים, וכך המנתח יכול לראות בדיוק מה הוא עושה. בניתוח אף סגור, ניתן רק לחוש מה עושים ולכם בשיטה זו המיומנות והניסיון,  חשובים מאוד. בנוסף, השיטה הפתוחה מאפשרת למנתח לדייק הרבה יותר ולבצע עיצוב סחוסים, פעולה מסובכת עד בלתי אפשרית בשיטה הסגורה. החסרונות בניתוח אף פתוח הוא בהיותו ארוך יותר מניתוח אף סגור. ניתוח אף סגור המתבצע על ידי מנתח מומחה ומיומן, יכול לערוך חצי שעה בעוד ניתוח אף פתוח, עורך בין שעה לשלוש שעות. מסיבה זו ניתוח אף פתוח, יקר יותר מניתוח אף סגור. בישראל מרבית המטופלים בוחרים בשיטה הסגורה, זאת משום שיש מנתחים מנוסים רבים המיומנים בשיטה זו, אשר נחשבת לזולה בהרבה מהשיטה הפתוחה.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

פיסול אף המלצות
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן