ניתוח אף במרכז

תוכן עניינים

ניתוח אף במרכז – חשיבותם של המיומנות והניסיון המקצועי

ניתוח אף במרכז

באופן כללי, ניתוח אף נחשב לניתוח קל מצדו של המטופל, וברוב המקרים עובר בהצלחה רבה. רוב האנשים אשר עוברים ניתוח אף במרכז, אינם חווים חתכים עמוקים או צלקות, שכן את מרבית הניתוחים הראשונים מבצעים באמצעות כניסה לנחיריים. ניתוח אף מסוג זה מכונה ניתוח אף סגור. בשונה מניתוח אף פתוח, ניתוח אף סגור אינו מאפשר למנתח לראות מה נעשה, אלא המיומנות והניסיון אותם צבר המנתח במהלך השנים, מאפשרים לו לבצע את הניתוח בצורה מושלמת. ניתוח אף סגור במרכז יכול להתבצע בקליניקות ובמרפאות שונות הפזורות באזור, ולכן הקפידו לבצע השוואה מעמיקה, לפני שתבחרו את המרפאה ואת המנתח דרכם תבצעו את הניתוח שלכם.  לניסיון ולמקצועיות של הרופא המנתח יש השפעה גדולה על תוצאות הניתוח.

ניתוח אף באזור המרכז

החלטתם לבצע ניתוח אף במרכז? אילו תסמינים ילוו אתכם בתקופת ההחלמה

ניתוח אף בסביבת המרכז ההחלמה מהניתוח איננה קשה במיוחד, אך היא מלווה בתחושה לא נעימה ובקושי לנשום בימים הראשונים מהאף. לאחר שבצעתם ניתוח אף במרכז, תישארו במרפאה להתאוששות של מספר שעות, ולאחר מכן תשוחררו לביתכם. תחילה תהייה נפיחות בכל האזור שמסביב לאף, שתכלול גם שטפי דם ותחושת אי נוחות. רק לאחר 7 ימים, יורידו לכם את הסד מהאף ותוכלו לקבל התרשמות כללית של מראה האף לאחר הניתוח.

ניתוח אף באזור המרכז – איך בוחרים את המקום המתאים?

באזור המרכז יש אינספור של מרכזים רפואיים וקליניקות, המבצעות ניתוחים פלסטיים מסוגים שונים הכוללים גם ניתוחי אף. בחירת המנתח והמרפאה חייבת להתבצע באובייקטיביות מלאה, רק לאחר שבדקתם את הניסיון המקצועי במספר מקומות. נכון, גם המחיר הוא גורם חשוב, אך לא מומלץ להסתמך רק על מחיר הניתוח, שכן המכשור בו משתמשים במהלך הניתוח, צוות המטפלים, הזמינות של המרפאה לאחר הניתוח, רמת השירות וההמלצות על המקום חשובים אף יותר מהמחיר.

ליחצו לקבלת מידע על ניתוח אף מחירים

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף באזור הצפון והסביבה
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן