ניתוח אף בחיפה

תוכן עניינים

ניתוח אף בחיפה – אסתטי או רפואי?

ניתוח אף בחיפה

מטרתו של ניתוח אף יכולה להיות קשורה להפרעה אסתטית, או לחלופין לבעיה רפואית. אין זה משנה מה הסיבה שתבחרו לבצע ניתוח אף בחיפה, שכן בעל מקרה, כך או כך, המנתח יבצע תיקון של מבנה שלד האף, מבלי לפגוע בעור הפנים. בזמן בו המנתח בודק את האף שלכם ואת המבנה שלו, עליו גם לבדוק האם המבנה של האף, מפריע בצורה כזו או אחרת לנשימה סדירה. במידה ואכן קיימת בעיה רפואית או עם עתידה להיות כזאת לאחר הניתוח, הוא יבצע ניתוח משולב שיאפשר לכם לנשום באופן רגיל.  רוב ניתוחי האף בחיפה מתבצעים דרך הנחיריים ועונים לשם ׳ניתוח אף סגור׳. ניתוח אף סגור מבצעים עם הרדמה מקומית או כללית.

ניתוח אף בסביבת חיפה

ניתוח אף בחיפה – שיטות לניתוח

  • ניתוח אף סגור – תהליך ניתוח זה כולל תיקון של מבנה האף. מנותחים שאינם מעוניינים שתישאר להם צלקת לאחר הניתוח, בוחרים בשיטה זו. שיטה זו מתבצעת ללא מגע עם עור הפנים, ולכן השיטה מחייבת דיוק ומיומנות.
  • ניתוח אף פתוח – ניתוח אף בחיפה שמתבצע בשיטה זו, מאפשר למנתח מרחב עבודה ויכולת תמרון. בניתוח אף פתוח, מסירים את מחיצת האף על ידי חתך קטן בסחוס שבין החלק העליון של השפה לנחיריים. ניתוח זה מתבצע ברוב המקרים כאשר יש צורך בתיקון אף (ניתוח חוזר).

האם בניתוחי האף בחיפה מבצעים הרדמה כללית או מקומית?

ניתוח אף בחיפה והאזורשאלה זו היא עניין אינדיוידואלי, שכן יש רופאים שמעדיפים לנתח תחת הרדמה כללית ויש כאלה המעדיפים הרדמה מקומית (טשטוש חזק). הרדמה כללית מונעת מהמטופל להיות חלק מהניתוח ובנוסף גם חששותיו פוחתות, בעוד הרדמה מקומית מאפשרת להזיז את המטופל במהלך הניתוח ולבחון את הניתוח מכל זוית אפשרית. התייעצו עם הרופא המנתח שלכם ובחרו את האפשרות המומלצת בעיניו.

לקבלת מידע נוסף על עלויות, ליחצו על ניתוח אף השוואת מחירים

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן