ניתוח אף בבאר שבע

תוכן עניינים

ניתוח אף בבאר שבע – משנה את מראה הפנים וגם את איכות החיים שלכם

ניתוח אף בבאר שבע

רוב האנשים אותם תשאלו איזה ניתוח פלסטי הם היו מעוניינים לבצע, התשובה תהיה ניתוח אף. ניתוח אף הוא בין הניתוחים הכי נפוצים ברחבי הארץ. לכל אחד מאיתנו יש משהו אחד קטן שמפריע לו במראה החיצוני, ואותו הוא היה מעוניין לשנות. ניתוח אף מקצועי בעיר באר שבע אצל רופא פרטי מומחה או במרפאה לניתוחים פלסטיים, יכול לשנות את מראה הפנים שלכם, את התחושה הפנימית ולשפר לכם את איכות החיים.

ניתוח אף באזור באר שבע

 

ניתוח אף בבאר שבע – איפה עושים את הניתוח?

ניתוח אף בבאר שבע או בכל עיר אחרת, מתבצע בבית חולים בשילוב של הרדמה מקומית. את הניתוח מבצעים דרך הנחיריים. במקרים ספציפיים מבצעים את הניתוח האסתטי בשילוב של ניתוח רפואי, לאנשים הסובלים מבעיות בסינוסים או מתקשים לנשום.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח אף בכל מקום בארץ?

ניתוח אף באזור באר שבע והסביבהניתוח אף בבאר שבע, בגולן או בתל אביב, חייב להתבצע רק אחרי שעברתם תהליך ייעוץ קפדני, בו קיבלתם מענה על כל השאלות שלכם. עליכם להיות מודעים לסיכונים ולבעיות שעלולות להתפתח (במקרים נדירים) בעקבות ניתוח אף, לשאול על תקופת ההחלמה, מה מותר ומה אסור לעשות לאחר הניתוח. בחרו ברופא מנתח מקצועי שביצע את התהליך כבר פעמים רבות. הגיל בו מבצעים את הניתוח חשוב גם הוא, שכן לכל גיל יש יתרונות וחסרונות משלו. זכרו, אמנם ניתוח אף הוא ניתוח שנחשב לפשוט באופן יחסי, אך עדיין מדובר בפעולה כירורגית ופולשנית, המלווה בהרדמה ובהתערבות של רופא מנתח. לכן, בחינת ההתאמה שלכם לניתוח, בדיקות רפואיות שיבוצעו לפני הניתוח, עדכון מלא במצבכם הרפואי ובדיקה מעמיקה שתראה כי אתם אכן מתאימים לתהליך כירורגי זה, הם קריטיים לביצוע הניתוח.

ליחצו לקבלת מידע נוסף על מחירים לניתוחי אף.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

עיצוב אף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן