ניתוחי אף איך תבחרו את הרופא הנכון

תוכן עניינים

רוצים לעשות ניתוח אף? בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור את הרופא שיבצע את הניתוח. ניתוח אף אמור להביא אתכם למצב שבו תקבלו בדיוק את התוצאה שתמיד חלמתם עליה. אם לא תבחרו את הרופא המתאים, תמצאו את עצמכם מתרחקים מאוד מהפיכת החלום למציאות. הכנו לכם רשימה חשובה של פרמטרים שאמורים לקדם אתכם אל עבר בחירת הרופא האידיאלי. כמובן שבסוף אתם אלה שבוחרים אצל מי לעבור ניתוחי אף או כל ניתוח קוסמטי אחר.

בחירת רופא על סמך המלצות

אתם לא הראשונים ששוברים את הראש אל מי לפנות על מנת לבצע ניתוח אף. לפניכם היו לא מעט אנשים שונים שהיו בדיוק באותה הסיטואציה ועם אותה ההתלבטות. האנשים האלה כבר עשו את הבחירה, כך שהם יכולים להמליץ לכם על הרופא שהם ביקרו אצלו. המלצות על רופאים פלסטיים שונים יאפשרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והאידיאלית ביותר. הרי אף אחד לא ימליץ על רופא מסוים מבלי שתהיה כך סיבה מוצדקת. כמובן שיהיה עליכם לבחון את אמינות ההמלצה, ואת התוצאה שהושגה בעקבותיה. 

רופא שתרגישו אתו בנוח

הרופא שיבצע את הניתוח אמור להפוך את החלומות שלכם למציאות ברת קיימא. על מנת שהחלום יהפוך למציאות יהיה עליכם לפנות לרופא שאתם מרגישים אתו בנוח. מנתח פלסטי שתוכלו לשתף אותו בכל מה שמפריע לכם, דברים שתרצו לשנות בכל מה שקשור לנראות של האף. אם לא תרגישו בנוח עם הרופא יהיה לכם מאוד קשה לשתף אותו בצורה אמיתית בדברים שמפריעים לכם. השקיפות בניכם לבין הרופא חשובה מאוד בשביל שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה.

תיק העבודות של הרופא

ניתוחי אף הם ניתוחים שמביאים איתם תוצאות שלא ניתן לפספס אותם. מהסיבה הזאת כל רופא פלסטי שמבצע ניתוחים שכאלה יכול להראות לכם את תיק העבודות שלו. מדובר על תיק שבו הוא יציג את כל העבודות השונות שאותן הוא עשה לאורך הדרך. בתיק העבודות יוצגו לכם תמונות של לקוחות שעברו ניתוח אף בתקופה האחרונה. תהיה לכם אפשרות לראות את המצב לפני, ואת השינוי שהתחולל לאחר הניתוח עצמו. זוהי הדרך הבטוחה מבחינתכם לעשות בחירה שלא תתחרטו עליה בהמשך הדרך.

המחיר שאותו תצטרכו לשלם

המחיר הוא פרמטר משני כאשר מדברים על הגשמת החלום שלכם. יש כאלה שאפילו שוכחים לשאול כמה יעלה להם לבצע את הניתוח באותה קליניקה. אך עדיין מוטב כי תכירו את המחירים, כך תהיו בטוחים שאתם יכולים לשלם אותם. אם לא תכירו את המחירים, תצטרכו לסמוך על כך שהם יתאימו לכם. בחינת המחיר תאפשר לכם לדעת לאיזה רופא מנתח יתאים עבורכם בצורה המושלמת. יש רופאים שלוקחים מחירים מופקעים ללא כל סיבה מוצדקת. השוואת מחירים בין המנתחים השונים תגרום לכך שתעשו החלטה נכונה ומושכלת. 

ניתוחי אף – המלצות למנתחים

ניתוחי אף – המלצות

ניתוח אף הוא בין הניתוחים עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, ויחד עם זאת אין לשכוח כי מדובר בניתוח מורכב, תהליך כירורגי עדין לכל דבר ועניין, אשר עלול במקרים מסוימים להסתבך. החשיבות היא גבוהה כאשר מדובר בבחירת המנתח שיבצע עבורכם ניתוח אף, וההמלצות שיינתנו לכם חשובות גם כן ולרוב ישתלמו. המלצות, שאילת שאלות, התעניינות מעמיקה בתהליך, בדיקה תכונות האופי של המנתח (אמינות ורגישות), הם רק חלק קטן מכלל התהליך שעליכם לעבור עם עצמכם, טרם בחרתם מנתח. אנשים אשר אינם שבעי רצון ממראה האף שלהם ומעוניינים לייפות אותו, חשים תסכול רב ולעתים אפילו מבוכה. עדיף לבחור מנתחים בעלי רישיון כירורגי עם הסמכה לניתוחי אף. המלצות הן כמובן חלק חשוב וקריטי בתהליך, אך גם לאחר שקיבלתם המלצות, מומלץ להמשיך ולבדוק את הרקע של הרופא המנתח ולוודא שהוא בעל ניסיון רלוונטי בתחום.

המלצות על ניתוחי אף

חשיבותן של ההמלצות שתקבלו על מנתח האף שלכם

עדיף תמיד להגיע למנתח אף עליו המליצו לכם מכרים, בני משפחה וחברים עליהם אתם סומכים בעיניים עצומות, ואף חושבים שהתוצאה שלהם קרובה למושלמת. היזהרו ממכוני קוסמטיקה בעלי שמות לא מוכרים, המבטיחים תוצאות מושלמות לאחר ניתוח אף. המלצות לגבי מנתחים ניתן לאסוף גם מרופא המשפחה שלכם. אנו נחשפים לאינספור פרסומות משלטי החוצות, בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי האינטרנט – אל תתנו לזה להשפיע עליכם. זכרו, יש קשר ישיר  בין המנתח בו תבחרו, לבין התוצאה הסופית אותה תזכו לקבל בתום ניתוח אף. המלצות רבות ככל שיהיו, הן חייבות להגיע ממקור אמין ורלוונטי. חשוב לדעת שלא כל מנתח מוסמך ובעל ניסיון יכול לעצב עבורכם את האף המושלם. הדמיה ממוחשבת היא חלק חשוב בתהליך, המאפשר לחזות את התוצאה המשוערת של רבים מניתוחי האף. המלצות הן חלק בלתי נפרד מתהליך החיפוש, אך חשוב לזכור כי יש עוד מספר שלבים בתהליך הבחירה.

ניתוח אף , המלצות? חשובות אך הן לא העיקר

מבחר המלצות על ניתוחי אףבנוסף להמלצות אותן תאספו, חשוב מאוד להגדיר ציפיות לפני הניתוח, לשאול שאלות רבות ככל האפשר ולהתעדכן בכל פרטי התהליך כולל שלבי ההחלמה. בחנו בשלב הייעוץ את אמינותו של המנתח ע״י שאילת שאלות. תשובות כמו ״אין כאבים בכלל״, ״יש 100% הצלחה לניתוח״, או ״אצלי תקבלו את האף המושלם״, אמורות להדליק לכם נורה אדומה. כימיה היא חלק חשוב בתהליך והיא זו המאפשרת לכם לתקשר עם המנתח ולהרגיש נינוחים לשאול כל דבר. לא מומלץ להסתמך רק על אלבומי תמונות של לפני ואחרי, זאת משום שמדובר בסוג של פרסומת סמויה, הרי אף מנתח לא יראה לכם ניתוח אף שלא הצליח. חשוב לקחת בחשבון גם את עניין המחיר. זול מדי הוא לאו דווקא איכותי ויקר מדי הוא לאו דווקא הכי טוב.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

רופא
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן