מנתח פלסטי אף

תוכן עניינים

איך לבחור מנתח פלסטי אף?

plastic surgeon or doctor with patient

ניתוחים פלסטיים הם מצד אחד דבר מורכב הדורש ידע מקצועי, ניסיון פרקטי והבנת הבעיה האסתטית של האדם העומד מולך’ ומצד שני נחשב להליך אותו עברו אינספור של אנשים ברחבי העולם. עדיין, בכדי שהניתוח יעלה בקנה אחד עם מטרותיו, רצונותיו וציפיותיו של כל מטופל, בחירת המנתח הפלסטי שיבצע את ניתוח האף, חייבת להתבצע תוך מחשבה תחילה. מנתח פלסטי אף מקצועי הינו מנתח שביצע כמות גדולה של ניתוחים פלסטיים ויחד עם זאת יהיה כנה עם המטופל שיגיע לפגישת הייעוץ. אנשים רבים חושבים שהם צריכים לעבור ניתוח אף, אך בהסתכלות מקצועית נראה שאין בכך צורך וניתוח עלול אפילו להזיק. במאמר הבא נעסוק בבחירת המנתח המושלם.

מנתח פלסטי לניתוח אף

מנתח פלסטי אף – ניסיון ניסיון ניסיון

מנתח פלסטי לניתוחי אף עם ניסיוןכאמור בחירה מוצלחת של מנתח פלסטי עבור ניתוח אף תתבצע בהתאמה לניסיונו המקצועי של המנתח. יש ניתוחי אף הדורשים הבנה אסתטית בשילוב של הבנה רפואית ולכן טרם אתם בוחרים מנתח פלסטי אף, חשוב לוודא שהכשרתו וניסיונו המקצועיים תואמים את סוג הניתוח שלכם. ניתוחים המשלבים תיקון בעיות רפואיות חייבים להיעשות על ידי רופא מומחה המבין במערכת הנשימה, שכן עבודה לא מקצועית עלולה להסב נזק ולפתח תופעות לוואי בהמשך.

איך תבחנו את הניסיון המקצועי של המנתח הפלסטי בתחום ניתוחי האף?

  • המלצות ממקור אמין – נסו להתייעץ עם אדם אותו אתם מכירים שעבר תהליך דומה לשלכם בתיקון המראה האסתטי של האף. מנתח פלסטי אשר זכה להמלצות רבות, שמו עומד לפניו ולרוב תוכלו לקבל עליו המלצות רבות.
  • יחס אישי – לפני שאתם מתחילים את התהליך, תעברו פגישת ייעוץ. בפגישה תוכלו להתרשם ממקצועיותו ואופיו של המנתח. נסו לעלות לדיון שאלות מקצועיות ולקבל כמה שיותר מידע לגבי ההליך. מנתח איכותי ייצור אתכם מיד קשר אישי ויגרום לכם לחוש בטוחים למרות תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים.
  • זמינות – טרם התהליך וההחלטה הסופית, תמיד עולות שאלות רבות. צלצלו למרפאה וכך תוכלו לדעת כמה הרופא זמין עבורכם כשמשהו מטריד אתכם. אם הוא חזר אליכם באותו יום או ביום שאחרי, אתם יכולים להיות די בטוחים שאתם בידיים הנכונות.

לקבלת מידע נוסף, ליחצו על מנתחי אף מומלצים.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן