כמה עולה לעשות ניתוח אף?

תוכן עניינים

כמה עולה לעשות ניתוח אף ומדוע ההפרשים בין המקומות השונים כה גבוהים?

בתור כאלה שמנסים לברר על המחירים שעליכם לשלם בכדי לעשות ניתוח אף, אתם בטח כבר מבולבלים עקב הפרשי המחירים הגבוהים בין מרפאה למרפאה. מסתבר שהתשובה לשאלה: כמה עולה לעשות ניתוח אף היא די מורכבת, זאת משום שאין מחיר אחד נקוב. מנעד המחירים הוא רחב, ומשתנה בהתאם לגורמים רבים, אותם עליכם לקחת בחשבון לפני היותכם בוחרים לבצע ניתוח אף. למעשה אחד הדברים שמשפיעים על המחיר לניתוח אף הוא מיקום המרפאה. הכל הרי עניין של היצע וביקוש. ככל שיש יותר ביקוש לניתוחים פלטסיים כירורגיים באופן כללי, ולביצוע ניתוחי אף באופן ספיציפי באזור מסוים בארץ, כך המחיר פר ניתוח יהיה כמובן גבוה יותר.

אם זה החלום שלי, זה באמת משנה כמה עולה לעשות ניתוח אף?

ובכן, רבים מאיתנו חולמים לשנות את מראה אפנו בשל חוסר פרופורציות, גנטיקה או פגיעה באזור האף שחווינו בילדות, אך מחכים לזמן המתאים ביותר לעשות זאת. כאשר יש לנו חלום כלשהו, לרוב, שום דבר לא יעמוד בדרכנו, גם לא סוגיית המחיר. לכן, אצל רוב האנשים שנושא מראה האף באמת מטריד אותם מגיל קטן, אפילו לא תועלה השאלה כמה עולה לעשות ניתוח אף, הם פשוט יבררו על רופאים מומלצים, יקבלו מספר חחוות דעת ופשוט ילכו על זה. אמנם, למרות כי מדובר בהגשמת חלום,  מומלץ לפחות להיות מודעים לגורמים שמשפיעים על המחיר שעליכם יהיה לשלם בגין ניתוח אף, זאת משום שגורמים אלה משפיעים גם על שאר ההליך.

מה הם הגורמים הנלקחים בחשבון לקביעת העלות הסופית של ביצוע ניתוח אף?

כאמור, המיקום של המרפאה הוא אחד הגורמים העיקריים לקביעת עלות הניתוח. יחד עם זאת, התשובה לשאלה: כמה עולה לעשות ניתוח אף, מורכבת מגורמים נוספים. הותק, הניסיון המקצועי והמוניטין של הרופא שתבחרו, הם חלק מהותי בקביעת העלות של הניתוח. בנוסף, סוג הניתוח – קוסמטי,רפואי או משולב, הטכניקה שבה יבוצע הניתוח – סגורה או פתוחה, סוג ההרדמה – מקומית או מלאה ומשך האשפוז, הם גורמים נוספים שישפיעו על עלות הניתוח הסופית. את כל הגורמים האלה, עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את הרופא שינתח אתכם, זאת משום שבחלק מהמקרים אתם קובעים גורמים אלה ובחלקם הרופא הוא זה שמחליט. במהלך פגישת הייעוץ אתם תכוונו את הרופא, ותספרו לו בדיוק מה מפריע לכם באף שלכם ומדוע אתם בכלל מעוניינים לבצע ניתוח אף. חשוב לציין בפני הרופא אם מדובר בבעיה אסתטית בלבד, או כי בנוסף יש גם בעיה נשימתית. במקרה בו אתם סובלים משתי הבעיות, תוכלו לבצע ניתוח משולב ולתקן את שתיהן. החשיבות של חשיפת כל המידע הרלוונטי בפני הרופא המנתח היא גבוהה, ועלולה כמובן להשפיע על תוצאות הניתוח.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

כמה עולה לעשות ניתוח אף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן