הרמת אף ללא ניתוח

תוכן עניינים

הרמת אף ללא ניתוח – דרך לטפל בפגמים הקטנים

הרמת אף ללא ניתוח

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע שינוי במראה הפנים שלהם, מבלי לקחת חלק בניתוח כירורגי, המערב בתוכו הליכים הכוללים הרדמה, אשפוז, התאוששות והחלמה. תיקון פגמים אסתטיים באף, כמו הרמה של האף, שלא באמצעות ניתוח היא דרך מומלצת לקבל תוצאה דומה לזו שאנו מקבלים מניתוח. אנשים המעוניינים לבצע הרמת אף ללא ניתוח, או לחלופין כאלה הסובלים משקעים או בליטות באף, יכולים להתעניין בביצוע הזרקה של חומרי מילוי שונים שנמצאו כתחליף לסכין המנתחים.

היתרונות של הרמת אף ללא ניתוח

למעשה, בשונה מניתוח כירורגי אשר נמשך בין שעה וחצי לשלוש שעות ארוכות, הרמת אף ללא ניתוח ושאר תיקונים אסתטיים במראה האף ו/או הפנים, נמשכים זמן קצר. בנוסף, כאשר אנו עוברים ניתוח עלינו לקחת בחשבון הופעה של תופעות לוואי, ביניהן תחושת אי נוחות ממושכת, תחושה של אף סתום, דימומים קלים, נפיחויות ועוד. ביצוע של הזרקת חומרים לעור הגורמים להרמה של האף, איננה כוללת תופעות לוואי המזכירות את אלה המופיעות כתוצאה ממעבר של ניתוח. אין צורך בהחלמה ממושכת, וההתאוששות היא כמעט מיידית.

הרמה של האף ללא ניתוח

תיקון והרמה של האף ללא ניתוח – איך זה מתבצע?

תיקון פגמים אסתטיים באף, כמו לדוגמא הרמת אף ללא ניתוח, לרוב יבוצע באמצעות הזרקה של חומר הנקרא רדיאס. בבסיסו של חומר זה מצויים חומצה הילארונית והמינרל סידן הנמצאים באופן טבעי בגוף שלנו ואחראים על מראה הרקמות וחידושם של התאים. מדובר בחומר איכותי, אשר מוביל לתוצאות ממשיות, לאורך זמן. ברוב המקרים מדובר בטיפול אחד (כל שנתיים או שלוש), אך יש אנשים שיזדקקו לטיפול נוסף. הרופא המטפל, דואג לאלחוש באזור אליו יוזרק הרדיאס.

למי זה מתאים?

הרמות אף ללא צורך בניתוחכמובן שכפי שלא כל אחד יכול לקחת חלק מניתוח אסתטי, לא לכל אחד מתאים לבצע טיפול אסתטי באמצעות הזרקות. אנשים הסובלים במשך שנים מפגמים אסתטיים באף, ואינם יכולים לעבור הרדמה מכל סוג שהוא ומסיבות שונות, יכולים להיבדק ולראות האם הם מתאים לעבור טיפול רפואי אסתטי מסוג זה. בנוסף, לאלו המעוניינים לבצע ניתוח אף, אך פוחדים מהסיכונים, הסיבוכים ובכלל, מההליך עצמו מומלץ מאוד לבצע תיקון אסתטי באמצעות חומרי מילוי. גם לאנשים עסוקים במיוחד, שלא מעוניינים להפסיד את זמנם היקר ולשכב בבית שבוע שלם לאחר הניתוח, טיפול אסתטי מסוג זה יכול להתאים. חשוב לציין, כי אנשים שזקוקים לתיקון אסתטי בשילוב של תיקון רפואי, כמו סטיית מחיצה לדוגמא, לא יכולים להסתפק בטיפול זה ויהיו חייבים במידת הצורך, לקחת חלק מניתוח כירורגי.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן