4 סיבות מדוע הסרת שיער בלייזר יעילה יותר משיטות אחרות מאת מור בראל

תוכן עניינים

מכירים את הגירוד המרגיז והמעצבן שמטריד אתכם בכל פעם שאתם מתגלחים או מורידים שיערות באזורים שונים בגוף בשיטות שונות? מור בראל מזמינה אתכם ואתכן לגלות עולם חדש (וחלק יותר), של נוחות ואסתטיקה, ללא כל כאבים או תחושת אי נוחות. מדובר כמובן על הסרת שיער בלייזר שנחשבת לשיטה המתקדמת והיעילה ביותר בעולם שמבטיחה שתוך כמה טיפולים קצרים, מהירים וממוקדים תיפרדו לשלום מהשעבוד להסרה ידנית.

הסרת שיער בלייזר – שמים סוף להתעסקות!

רבים שואלים את עצמם מה ההבדל בין הסרת שיער בלייזר ובין שיטות אחרות כדוגמת שעווה, גילוח, משחות, הסרת שיער באינפרא אדום ושאר השיטות המוכרות כיום. ובכן, הבה נעשה סדר בדברים:

  • היעילות – לעומת שיטות אחרות הדורשות התעסקות מידי תקופה קצרה, טיפול בלייזר משמיד את זקיקי השיער באופן אפקטיבי וממוקד מאוד, ולצמיתות! כך, במקום לגלות כעבור כמה ימים כמה שיערות סוררות שהתפספסו בגילוח, הלייזר מבטיח שהשיער לא יצמח בשנית.
  • טיפול מקיף – הסרת השיער בלייזר מתאפשרת באזורים נרחבים בגוף; אזור הגב, רגליים, מפשעות ואפילו חזה וידיים. בתוך מספר טיפולים קצרים לא תצטרכו יותר לחזור שוב ושוב ולדאוג לגבי השיער המיותר.
  • טיפול קצר – בשיטת האפילציה לדוגמא, הקוסמטיקאית נדרשת לטפל בכל שערה בנפרד והדבר מצריך שעות רבות של עבודה וכאבים. טיפול בלייזר מכסה אזורים שלמים בגוף יחדיו, כך שתוך זמן קצר תצאו חלקים ומרוצים, וללא כל כאבים או אי נוחות.
  • טכנולוגיה מתקדמת – הסרת שיער בלייזר היא שיטה מתקדמת המבוססת על טכנולוגיות שפותחו במשך שנים רבות על מנת להקל על אלו המעוניינים להיפרד אחת ולתמיד מסכין הגילוח או ממשחות מפוקפקות, ומשעבוד נצחי להסרת השיער שלהם. הטכנולוגיה עצמה פותחה בעקבות מחקרים רבים ונחשבת למובילה בתחום, כשהמטופלים עצמם ייהנו מטיפולים קצרים, בטיחותיים ובעלי השפעה לטווח הארוך.

בקליניקה, מתבצע הטיפול באמצעות מכשיר המצויד באחת מטכנולוגיות הסרת השיער המתקדמות ביותר בעולם; ראשית, מודד המכשיר קריטריונים שונים בעור, ובהתאמה אליהם משגר אנרגיית לייזר אותה קולט פיגמנט המלנין שבתוך השערה בעור. הלייזר מומר לכדי אנרגיית חום שמשמיד במהירות את זקיק השערה – כלומר משמיד אותה מעומקי השורש.

מגיעה לכם איכות חיים גבוהה יותר

המאה ה-21 מציעה לנו טכנולוגיות מתקדמות שמטרתן לשדרג את איכות חיינו בכל האספקטים. הסרת שיער בלייזר תאפשר לכם בתוך 2-3 טיפולים בלבד להתנתק מהשעבוד האין סופי להסרת השיער בשיטות ידניות שדורשות זמן והשקעה, וליהנות מאיכות חיים גבוהה במיוחד.

ממש עכשיו כשאנו נכנסים לימי החורף הקרים, זו ההזדמנות להתחיל להתכונן לקיץ! רק דמיינו את זה; במקום לבזבז זמן ולבחון היטב אזורים שונים בגופנו על מנת לוודא שלא מחכה לכם שיערה סוררת, תוכלו פשוט ללבוש את בגד הים ולצאת לחוף, מבלי להטריד את מחשבותיכם על כך שאופס, שכחתם לעשות רגליים.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

הסרת שיער (1)
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן