הדמיית ניתוח אף

תוכן עניינים

הדמיית ניתוח אף – כל מה שחשוב לך לדעת לפני הניתוח

הדמיית ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפופולאריים בתחום הרפואה האסתטית. לרוב, הניתוח יתבצע בשל בקשה אישית ובשל אי שביעות רצון מהמראה הקיים. היום, כשהטכנולוגיה מתקדמת והרופאים מיומנים, אין כל סיבה שלא ליהנות מהמראה המושלם ובדיוק לשם כך מתבצעת הדמיית ניתוח אף בטרם מתחילים בתהליך.

מהי הדמיית ניתוח אף?

ההדמיה של הניתוח מתבצעת בשלב מקדים והיא מאפשרת לבצע תיאום ציפיות בין המנותח למנתח. פעמים רבות, מנותחים מעוניינים לשנות את מראה הפנים שלהם ומגיעים עם דרישות ספציפיות המבוססות על מראה שראו בעבר.

הרופא לעומת זאת מבסס את ההמלצות שלו על ניסיון, ידע רב ועל היכולת להבחין איזה מבנה אף יחמיא ביותר לפנים של המטופל. בעת הדמיית ניתוח אף יכול הרופא לדמות למטופל כיצד הוא ייראה לאחר הניתוח והמטופל מצדו יכול להעיר הערות, לשאול שאלות ולשתף את הרופא בציפיות שלו. רק לאחר ששני הצדדים מסכימים על הפעולה, אפשר יהיה לגשת לניתוח.

הדמיית ניתוח אף - לפני ואחרי

תהליך ניתוח אף

  • שלב ראשון – תיאום ציפיות. תיאום ציפיות הוא שלב הכרחי לפני שהרופא מתחיל לבצע פעולה כלשהי. תהליך ניתוח אף יכול להתבצע בצורות שונות כולל שינוי עצם האף, הסחוס, עוביו של האף והנחיריים והמטרה המקדימה של הרופא היא לדעת כי התוצאה תמצא חן בעינייך.
  • שלב שני – הכנה. ההכנה לקראת הניתוח כוללת תשאול של הרופא, הקשבה להוראות והגעה לאחר שברור למטופל לפני מה הוא עומד.
  • שלב שלישי – ביצוע הניתוח. את הניתוח יבצע הרופא לאחר ששני הצדדים מוכנים ובהתאם להדמיית הניתוח אף. ההדמיה תוביל את המנתח בפעולות השונות ואליה הוא יכוון.
  • שלב רביעי – התאוששות. השלב האחרון בניתוח הוא התאוששות קצרה ולאחריה המטופל יכול ליהנות ממראה האף שחלם עליו, מראה שיישאר איתו לכל החיים.

מהי הדמיית ניתוח אףעלויות ניתוח אף

כל מי שמתעניין במידע על הדמיית ניתוח אף רוצה לקבל גם מידע על מחירים. חיפוש אינטרנטי אחר "ניתוח אף מחירים" יכול להצביע על הבדלים הנובעים בשל ניסיון הרופא ושיטת הניתוח. אם מדובר בניתוח אסתטי, המחירים יכולים לעלות החל מ-5,000 ₪ ובמקרים מורכבים בהם נדרש שילוב של טיפול רפואי, אלו יכולים להאמיר גם מעל 15,000 ₪.

השאר את פרטייך באתר

החיפוש אחר המרפאה לביצוע ניתוח אף לא צריך להיות מסובך. כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר ומומחה בתחום יחזור אלייך להתייעצות וקביעת פגישה וכל זאת ללא כל התחייבות מצדך. הדרך להגשמת המראה החלומי שלך מתחילה כאן, זה הזמן להשאיר פרטים.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

הדמיית ניתוח אף
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן