ניתוח אף שניוני

תוכן עניינים

מאוכזבים מהתוצאה? סובלים מבעיה נשימתית? ניתוח אף שניוני

ניתוח אף שניוני

אנשים רבים יוצאים מניתוח אף, מבצעים את תהליך ההחלמה בדיוק לפי ההוראות, ואינם מרוצים מהתוצאה הסופית האסתטית של הניתוח. כמו כן, קיימים אנשים שלאחר זמן מה, בעקבות מעבר של ניתוח אף אסתטי, מתחילה להתפתח אצלם בעיה בתפקוד הנשימתי. במצבים כאלה, קיימת האפשרות לבצע ניתוח אף שניוני. ניתוח זה הוא למעשה ניתוח אף אסתטי ו/או רפואי חוזר, שמטרתו היא לתקן את מבנה האף בשנית, לשפר את מראהו או לטפל בתפקוד הנשימתי של אותו אדם, שכבר עבר את הניתוח.

ניתוח אף שניוני – הליך מורכב שדורש אקסטרה תשומת לב

בשונה מניתוח אף ראשוני, אשר נחשב באופן יחסי לניתוח פשוט, ניתוח אף שניוני הוא הליך מורכב ולעתים אף מסובך. אין סיבה שאנשים שעברו ניתוח אף, יסבלו כתוצאה ממנו מתפקודים נשימתיים. הדרך שבה אנו נושמים משפיעה באופן ניכר על איכות חיינו, ולכן, אין זה נורמלי שהתפקוד הנשימתי ייפגע כתוצאה ממעבר של ניתוח אף אסתטי, ההיפך הוא הנכון, עליו להשתפר. הדרך להימנע מביצוע של ניתוח אף מתקן נוסף, היא כמובן לבחור את הרופא המנתח שלכם בקפידה רבה ומתן תשומת לב, אך חשוב לציין כי אף רופא מנתח ולו המקצועי והמנוסה ביותר, לא יכול להבטיח 100% הצלחה. קיימים רופאים מנתחים שמתמחים בביצוע ניתוח אף חוזר, ולכן אם אתם נמצאים במצב בו אינכם מרוצים מהתוצאה של ניתוח האף הראשון, אין זה בהכרח מחייב אתכם לבחור באותו רופא שביצע עבורכם את הניתוח הראשון.

ניתוחי אף שניוניים

לתקן את האף עם ניתוח שני – איך זה מתבצע?

ניתוח שניוני באף בדומה לניתוח אף ראשון, גם בעת ביצוע ניתוח אף שניוני, יש חשיבות גבוהה לפרופורציות שבין האף לבין שאר מבנה הפנים. בנוסף, יש לקחת בחשבון את התפקוד הנשימתי של אותו מטופל לפני הניתוח וטיפול בסחוס, ברקמות ובעצמות שמפריעות לתוצאה להיות מושלמת. המורכבות של ניתוח מסוג זה באה לידי ביטוי בעקבות העובדה, שבניתוח הראשון הוסרה מחיצת האף באופן חלקי או מלא. לאחר הניתוח הראשון, אצל רוב המטופלים העור הופך פחות גמיש, ולכן יש קושי לבצע ניתוח מסוג זה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את תחושותיו של המטופל, שכן הוא כבר שילם סכומי עתק, התאכזב מהתוצאה הראשונית, וכעת שוב הוא מצפה לתוצאה אחרת. הגדרת הציפיות וההסבר למטופל מה ניתן לתיקון ומה לא לפני הניתוח, חשובים מאין כמותם בהליך זה והם קריטיים לשביעות הרצון של המטופל.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

ניתוח אף באזור הצפון והסביבה
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן