ניתוח אף רחב

תוכן עניינים

יש לכם אף שמן, עבה או רחב? – התייעצו עם המומחים לגבי ניתוח אף רחב

ניתוח אף רחב

שמם המקצועי של ניתוחי אף שמטרתם היא בראש ובראשונה לשנות את המבנה האנטומי של האף הוא רינו-פלסטיקה. בניתוחים מסוג זה, מתבצע שינוי של פרופורציות האף ושל המבנה הקיים, כמו למשל במצבים בהם למטופל המעוניין בביצוע הניתוח, יש מבנה של אף רחב. טרם ביצוע ניתוח אף רחב, הרופא המנתח יהיה חייב לשים דגש ולתת תשומת לב לשאר הפנים, זאת בכדי להימנע ממצב בו התיקון יהפוך את האף לצר מדי. בכדי שהניתוח יתבצע בצורה המקצועית ביותר, יש לשקול בקפידה את המנתח בו תבחרו, להיפגש איתו לפני כן ולבדוק, האם בכלל יש אפשרות לתקן את מראה האף העבה והרחב על ידי ניתוח.אפשרויות לניתוח אף רחב

ניתוח אף רחב – אתגר רפואי

רבים מהמטופלים חושבים כי ביצוע של ניתוח אף רחב, נחשב לפשוט יותר מניתוח אף עקום, אף נשרי או אף עם גבנון. מסתבר שניתוחים המשלבים תיקון ועיצוב מחדש של האף, ע״י הסרת הסחוס, הרקמות והעצם, קל יותר לביצוע וסיכויי ההצלחה של ניתוחים מסוג זה, נחשב לגבוה יותר. הצרה של אף רחב, נחשבת לבעייתית, זאת משום שבאזור הדורש טיפול נמצאות רקמות רכות במיוחד, ולכן מנתחים רבים חוששים לבצע ניתוחים מסוג זה. במקרים מסוימים, מנתחים המתמחים ברפואה פלסטית, ימליצו שלא לשנות מראה של אף שמן ורחב באמצעות ניתוח, ולכן מומלץ להתייעץ עם מספר מנתחים ולקבל החלטה הגיונית ושקולה. ביצוע של ניתוח מסוג זה, דורש מומחיות ספציפית ולכן, כאשר אתם נמצאים בפגישת הייעוץ עם המנתח, חשוב להבין את הקשיים שבביצוע ניתוח להצרת האף. קיימים לא מעט מצבים, בהם לא ייראה שינוי דרסטי לאחר הניתוח, אך כן ניתן להשיג שיפור מסוים במראה, מה שאצל אנשים רבים ייחשב למבורך.

איך מתבצע תהליך ניתוח הצרת האף הרחב?

כדאי היום לעשות ניתוח לאף רחבבשונה מניתוחי אף אחרים, המאפשרים גמישות והתאמת ציפיות כמעט מושלמת, בין המנתח לבין המטופל, ניתוח אף רחב, לא תמיד מאפשר זאת. זאת משום, שבמקרים ספציפיים, אנשים הסובלים ממראה של אף שמן ורחב, מאופיינים בעור גס ועבה, המקשה על הליך הניתוח. בעת ביצוע ניתוח להצרת האף, הרופא המנתח ייאלץ לפתוח את גב האף, הקצה של האף ו/או הנחיריים. כל ניתוח נבחן לגופו על ידי המנתח, ולכן שונה בתכלית מניתוח שבוצע על מטופל אחר. חשוב לקחת בחשבון, שבשונה מניתוחי אף אחרים, ניתוח להצרת האף עלול להשאיר צלקת.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן