ניתוח אף כללית

תוכן עניינים

ניתוח אף כללית – כי לקופות החולים אכפת מהמבוטחים שלהם

ניתוח אף כללית

אם אתה בשלב בחיים בו החלטת לבצע ניתוח אף מסיבות שהינן רפואיות או קוסמטיות, כדאי שתבדוק מה מגיע לך, בגדר היותך משלם תשלום חודשי קבוע לקופת חולים מסוימת. חלק מקופות החולים, החליטו לפני מספר שנים לאפשר למבוטחים שלהם לבצע ניתוחים קוסמטיים מסיבות שונות. מסתבר, שניתן לבצע ניתוח אף דרך קופת חולים כללית. לקוחות של קופות חולים כללית מושלם, המבוטחים בביטוח הנקרא ׳פלאטינום׳, יכולים לקבל החזר מסובסד על ניתוח אף דרך כללית. חשוב לציין כי ניתוח אף כללית, יכול להתבצע אך ורק אם אתם חברים בקופות החולים מינימום תקופה של שנה, זאת בכדי למנוע העברות של חברים לקופה מסיבות שאינן טהורות.ניתוח אף בקופ"ח כללית

ניתוח אף כללית – איך זה מתבצע?

מומלץ - ניתוח אף כלליתניתוח אף כללית הוא שירות שקופת חולים כללית מעניקה למבוטחים שלה, במטרה לאפשר להם לבחור מנתח אף פרטי מקצועי, וליהנות מתוצאות הניתוח הכוללות את סל השירותים של הקופה. ניתן לבחור מנתח פרטי שאינו נמצא בהסכם עם כללית, או מנתח אף מבין רשימה של מנתחי אף שעובדים עם קופת חולים כללית. אלו למעשה שני המסלולים שקופת חולים כללית מציעה למבוטחיה אשר מעוניינים לבצע ניתוח אף דרכה. ניתוח אף דרך כללית, אמנם איננו נחשב כחלק מסל השירותים והתרופות של משרד הבריאות, אך כאשר מדובר בבעיה רפואית, ההחזר שתקבלו מהביטוח של כללית הוא כמעט מלא. לכן, מומלץ שתבררו בדקדקנות רבה מה מגיע עליכם בתור מבוטחים של קופת חולים בה אתם מבוטחים, בכדי להימנע מתשלום של כספים שתוכלו לקבל בחזרה.

ניתוח אף בהשתתפות קופת חולים כללית – חשוב לדעת!

  1. ניתוח אף כללית לרוב יתבצע תוך השתתפות עצמית חלקית של המנותח.
  2. סכום ההשתתפות העצמית ייקבע לפי הרופא המנתח, בית החולים בו הטופל יבצע את הניתוח ועל פי סוג הניתוח – ניתוח אף סגור או פתוח.
  3. מבוטחים שזכאים לקבל החזר מקופת החולים כללית, ובחרו לבצע את הניתוח על ידי רופא מנתח שלא כלול בהסדר הקופה, יקבלו את ההחזר מראש. במצב כזה, המטופל ינותח בבית חולים פרטי ויזכה לקבל את כל הוצאות הניתוח לפי הכללים שנקבעו מראש על ידי הקופה. אלו למעשה שני המסלולים בהם ניתן לבצע את הניתוח. מסלול הסדר – דרכו הניתוח מתבצע, על ידי רופא מנתח שנמצא בהסכם עם קופת חולים כללית. מסלול החזר- דרכו הניתוח מתבצע, על ידי רופא שלא נמצא בהסכם עם קופת החולים.
  4. מעוניינים לבצע ניתוח אף? – ניתוח אף מחירים כללית

    ניתוח אף מחירים כללית

    הרבה אנשים לא מודעים לכך, אבל למעשה קופות החולים משתתפות בעלות של חלק מניתוחים פלסטיים ביניהם ניתוח אף, ניתוח חזה, הרמת עפעפיים, הצמדת אוזניים ועוד. המחירים לביצוע ניתוח אף דרך קופת חולים כללית לדוגמא, במסגרת המסלול ׳כללית פלטינום׳ או ׳כללית מושלם׳  הם משתלמים במיוחד. אם תקישו בגוגל ׳ניתוח אף מחירים כללית׳, תוכלו להיחשף למידע רחב ומגוון כמו הסניפים בהם תוכלו לבצע את ניתוח האף ברחבי האף, מידע על מחירי ההשתתפות העצמית בגין ביצוע ניתוח אף, היתרונות שבביצוע ניתוח אף דרך רשת מרפאות כללית אסתטיקה ועוד.

    מה היתרונות של ביצוע ניתוח אף דרך קופת חולים כללית, פרט למחיר.

    מחירים של ניתוחי אף בכלליתבשנים האחרונות החלו קופות החולים, מאוחדת, מכבי וכללית להשתתף בחלק מהמחיר המשולם על ידי מבוטחיהם לניתוחי אף, מה שמאפשר לאותם מבוטחים, ליהנות מהנחה משמעותית בעת ביצוע הניתוח. לכללית יש הסכמים עם מרפאות, רופאים מנתחים ובתי חולים ספציפיים דרכם ניתן לבצע את ניתוח האף. יש גורמים שונים אשר ישפיעו על המחיר הסופי אותו תיאלצו לשלם על ניתוח אף. מחירים כללית, מכבי ומאוחדת משנים ומורידים באופן ניכר את עלות הניתוח, העומדת בטווח מחירים של בין 4,000-7,000, כאשר העלות הראשונית לביצוע ניתוח אף עומדת בממוצע על 12,000 שקלים ואפילו יותר מכך. בנוסף,  לקופות החולים יש הסכמים עם כל מיני גופים רפואיים מה שמאפשר לנו בתור המבוטחים של קופות החולים, ליהנות מביצוע הניתוח במקומות מקצועיים המחזיקים את טובי המנתחים וצוותים רפואיים איכותיים בארץ. כל הניתוחים מתבצעים על ידי בקרה קפדנית של כללית אסתטיקה.

    קופת חולים כללית - מחירי ניתוח אף

    ניתוח אף – מחירים כללית: כמה תשלמו אחרי הנחה?

    כאמור, התשלום של ניתוח האף הסופי תלוי בגורמים רבים ביניהם:

    • האם בחרתם לבצע את הניתוח דרך מסלול הסדר, בו לקופת חולים כללית יש הסדר עם רופאים וחדרי ניתוח מסוימים, או דרך מסלול החזר בו אתם בוחרים את הרופא המנתח ואת חדר הניתוח.
    • סוג הניתוח אותו אתם מעוניינים לבצע. ככל שהניתוח יהיה מורכב יותר, ידרוש אשפוז והרדמה כללית, כך המחיר של הניתוח יעלה.
    • הנה הנתונים הכספיים הממוצעים הנמצאים בקטגוריית: ניתוח אף מחירים כללית.
    1. ניתוח פלסטי באף שאינו כולל מחיצות, עומד על תשלום של 4,877 למבוטחי כללית מושלם.
    2. מבוטחי כללית פלטינום יקבלו עד 70% הנחה ממחיר המחירון של ניתוח אף, בעוד מבוטחי כללית מושלם יהנו מהנחה של עד 30%.
ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן