ניתוח אף אסתטי

תוכן עניינים

ניתוח אף אסתטי – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

ניתוח אף אסתטי

משמו של ניתוח אף אסתטי, ניתן להסיק כי ברוב המקרים הוא נעשה לצורך שיפור המראה ולקבלת מראה אסתטי של הפנים. לא סתם הוא נחשב לאחד הניתוחים המבוקשים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, שכן האף ממוקם בדיוק במרכז הפנים. קיימים מצבים בהם מבצעים את הניתוח האסתטי, בשילוב של ניתוח אף רפואי, בשל הצורך לתקן את מחיצת האף בעקבות תופעות רפואיות שונות כמו נזלת כרונית, אלרגיות, נחירות, קשיי נשימה ועוד. אף גדול, אף עקום או אף ארוך – הן רק מהסיבות שאנשים מוצאים לעבור את הניתוח.

ניתוח אסתטי לאף

ניתוח אף אסתטי – הליך הניתוח

ניתוחי אף אסתטייםניתוח אף אסתטי גורם לשינויים במראה החיצוני ולעתים גם בתפקודו של האף. השינויים האפשריים בעקבות הניתוח, כוללים הקטנה או הגדלה של האף, שינוי צורתו, הצרה או הרחבה של הנחיריים, שינוי הזווית בין האף לשפה ועוד. אין סגנון אחד ספציפי בו מנתחים, אלא כל ניתוח אף מותאם באופן ספציפי וממוקד לדרישות האסתטיות של המטופל, בגדר האפשר מבחינה רפואית. ברוב המקרים החתכים עצמם יהיו ממוקמים בתוך האף, ורק לעתים נדירות מחוצה לו. ניתוח אף אסתטי נמשך בין שעתיים לשלוש שעות, וכל ניתוח מתמקד באזור אחר באף. למעשה, הניתוח עצמו מתבצע מתוך הנחיר אליו חודר המנתח מבפנים, מנסר את עצם האף, וכך ניתן לעצב את האף לפי הצורך. חלק מהניתוחים מתבצעים בהרדמה מלאה וחלקם בטשטוש מקומי.

ניתוח אף – משנה את מראה הפנים, נראה אסתטי יותר-

אך חשוב לזכור כי קיימים סיכונים אפשריים

חשוב לזכור, כי למרות שבחרנו לעשות ניתוח שמטרתו היא לייפות את מראה הפנים ולספק לנו אף אסתטי, עדיין מדובר בהליך כירורגי לכל דבר בו יש סיכונים וסיבוכים אפשריים. תהליך ההחלמה איננו ארוך, אך יש צורך במנוחה מוחלטת של מינימום 5 ומקסימום 10 ימים. רק לאחר מספר שבועות, הנפיחות שמופיעה כתוצאה מהניתוח תיעלם לחלוטין. אז מהם הסיבוכים או הסיכונים שעלולים להתפתח כתוצאה מביצוע של ניתוח אף אסתטי?

  1. דימום – רק במקרים נדירים יש דימום בזמן או אחרי הניתוח. דימום לעתים מחייב טיפול מיידי, בכדי לעצור אותו. מכיון שיש סיכוי לדימום, יש איסור ליטול תרופות אנטי-דלקתיות 10 ימים לפני הניתוח, זאת משום שהם מעלות את הסיכון לדימום.
  2. חוסר סימטריה – הפנים של כולנו אינן סימטריות ב- 100%, ולכן עלול להיווצר שינוי ביחס בין הצדדים.
  3. זיהום – חריג ולא סביר, אך במידה ומתפתח תהליך זיהומי, יש צורך בלקיחת אנטיביוטיקה.
  4. חוסר תחושה.
  5. סיבוכי הרדמה.

הסיכויים לסיבוכים או סיכונים אלה מתרחשים באחוזים נמוכים במיוחד, אך עדיין חשובה המודעות אליהם לפני הבחירה לבצע את הניתוח.

ד"ר ישראל פישל
ד"ר ישראל פישל

אנו מתמחים בניתוחי עף ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות ושמירה על סטנדרטים גבוהים.

התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן